MCW 84
Asfaltkampioen
In april onthuld maar gemist op het forum:
Ik vind Wheelsboy altijd wel interessant op youtube. Hij heeft nu ook met deze MIX gereden. We kunnen flink afgeven op Chinezen maar ze durven wel een hoop. Niet mijn smaak maar het oogt bijzonder. De deuren (gaan open zoals bij bussen en heeft geen vaste B-stijl) zijn uitzonderlijk en de ruimte binnen enorm en ook veelzijdig. Enig minpunt is de bouwkwaliteit. Veel hard plastic. De review:

- The Zeekr MIX is the first family-oriented product built on the SEA-M architecture
- The Zeekr MIX maximizes in-cabin space, boasting a wheelbase of 3008 mm with a length of 4688 mm
- Hidden dual B-pillar design underscores vehicular safety to the utmost
- Front-row seats that can swivel 270 degrees support “9+N” cabin scenario modes
- Advanced sensor suite of lidar, high-definition cameras, and millimeter-wave radars ensures safe ADAS experiences
- Enhanced 800V electrical system brings rapid power delivery and charging speeds
Ik vind Wheelsboy altijd wel interessant op youtube. Hij heeft nu ook met deze MIX gereden. We kunnen flink afgeven op Chinezen maar ze durven wel een hoop. Niet mijn smaak maar het oogt bijzonder. De deuren (gaan open zoals bij bussen en heeft geen vaste B-stijl) zijn uitzonderlijk en de ruimte binnen enorm en ook veelzijdig. Enig minpunt is de bouwkwaliteit. Veel hard plastic. De review: