Zeekr MIX

MCW 84

Asfaltkampioen
In april onthuld maar gemist op het forum:

zeekr-mix-2024.jpg

vkd8i9do2v24sq_1200.jpg

zeekr-mix-2024.jpg

zeekr-mix-2024.jpg

• The Zeekr MIX is the first family-oriented product built on the SEA-M architecture
  • The Zeekr MIX maximizes in-cabin space, boasting a wheelbase of 3008 mm with a length of 4688 mm
  • Hidden dual B-pillar design underscores vehicular safety to the utmost
  • Front-row seats that can swivel 270 degrees support “9+N” cabin scenario modes
  • Advanced sensor suite of lidar, high-definition cameras, and millimeter-wave radars ensures safe ADAS experiences
  • Enhanced 800V electrical system brings rapid power delivery and charging speeds

Ik vind Wheelsboy altijd wel interessant op youtube. Hij heeft nu ook met deze MIX gereden. We kunnen flink afgeven op Chinezen maar ze durven wel een hoop. Niet mijn smaak maar het oogt bijzonder. De deuren (gaan open zoals bij bussen en heeft geen vaste B-stijl) zijn uitzonderlijk en de ruimte binnen enorm en ook veelzijdig. Enig minpunt is de bouwkwaliteit. Veel hard plastic. De review:

Nog een MPV. Daar hou ik wel van! Korte neusje a la Previa en de deuren als de Prairie.
Veel liever dit dan de zoveelste SUV.

Mark Rainford

Sean Zhou

Zoals Mark Rainford zegt, de spirituele opvolger van de Renault Scenic. En we weten allemaal hoe geliefd die wagen was vanwege z'n veelzijdige gebruiksgemak. De Zeekr MIX is een gedurfde poging om die veelzijdigheid en familie-georienteerde bruikbaarheid in een nieuw jasje te steken en het lijkt een bijzonder geslaagde poging. Maar of het een commercieel succes gaat worden, hmmm...

Terug
Bovenaan