Mickmeister
Startmotor
Betreft een nieuwe auto voor mijn vrouw. Na 7 auto’s proefgereden te hebben is ze er van overtuigd dat het een Toyota Yaris hybride moet worden. Nu hebben we er twee op het oog. De ene is uit 2017 met 51K op de teller maar is standaard wit. De ander komt uit 2019 en heeft 71k op de teller maar is parelmoer wit met een grijs dak en stijlen (20Y uitvoering) Die laatste ziet er gewoonweg veel minder ‘bejaard’ uit en oogt veel beter. Wel is die uit 2019 1K duurder. De overweging is dus ga je voor de jongere met meer KM en mooier uiterlijk. Of 2 jaar ouder maar 20k minder gelopen…….?
Overigens bijzonder dat Toyota gewoon geen Apple CarPlay heeft geleverd in deze auto’s. Nu heb ik al gezocht op internet en daar heb je kastjes voor die je erop aansluit en dan behoudt je je originele systeem maar heb je wel CarPlay. Alleen zal de resolutie wel wat minder zijn. Ander ding die ik eigenlijk nog bijzonderder vindt is dat het knipperlicht niet drie keer knippert bij één keer tikken. Dit is ook nooit geleverd, terwijl de huidige Colt uit 2008 dit wel gewoon heeft. Nu kon Toyota tot recent in hier een aanpassing op doen, maar dat wordt niet meer geleverd.
Wat zou jullie keus zijn?
Overigens bijzonder dat Toyota gewoon geen Apple CarPlay heeft geleverd in deze auto’s. Nu heb ik al gezocht op internet en daar heb je kastjes voor die je erop aansluit en dan behoudt je je originele systeem maar heb je wel CarPlay. Alleen zal de resolutie wel wat minder zijn. Ander ding die ik eigenlijk nog bijzonderder vindt is dat het knipperlicht niet drie keer knippert bij één keer tikken. Dit is ook nooit geleverd, terwijl de huidige Colt uit 2008 dit wel gewoon heeft. Nu kon Toyota tot recent in hier een aanpassing op doen, maar dat wordt niet meer geleverd.
Wat zou jullie keus zijn?