A
Anoniem
Guest
Onze xc70 D5 is nu technisch overleden. Althans, de zoveelste reparatie moet nu gebeuren (nieuwe injector) en met een km stand van 500250km is het wat mij betreft tijd om afscheid te nemen.
Jaarlijks rijden we zeker 25k. Er hangt regelmatig een aanhangwagen achter en de hond wil ook graag mee. Kortom het verstand zegt een kleine zuinige auto maar gezien de goede ervaring met de Volvo gaat de voorkeur naar een vergelijkbare ruime comfortabele auto. Gezien de huidige en de te verwachte brandstofprijzen een, relatief, zuinige auto die met gemak een aanhangwagen met bouwmaterialen kan trekken. Automaat is een harde eis. Budget Max 20k
Benzine of diesel??
Mercedes C 350e (kan volgens mij geen aanhangwagen achter)
Mercedes C of E klasse?
BMW 5 serie (duur in onderhoud?)
Mondeo
Passat
Jaarlijks rijden we zeker 25k. Er hangt regelmatig een aanhangwagen achter en de hond wil ook graag mee. Kortom het verstand zegt een kleine zuinige auto maar gezien de goede ervaring met de Volvo gaat de voorkeur naar een vergelijkbare ruime comfortabele auto. Gezien de huidige en de te verwachte brandstofprijzen een, relatief, zuinige auto die met gemak een aanhangwagen met bouwmaterialen kan trekken. Automaat is een harde eis. Budget Max 20k
Benzine of diesel??
Mercedes C 350e (kan volgens mij geen aanhangwagen achter)
Mercedes C of E klasse?
BMW 5 serie (duur in onderhoud?)
Mondeo
Passat