Bobslee
Wegverkenner
michel1975 zei:Klopt het is de Kodiaq geworden in Crystal Black. Sportline business met pano dak, derde zitrij, wat aanvullende pakketten(alle 3) en uiteraard trekhaak.
Gefeliciteerd! Mooie wagen vind ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:Klopt het is de Kodiaq geworden in Crystal Black. Sportline business met pano dak, derde zitrij, wat aanvullende pakketten(alle 3) en uiteraard trekhaak.
Dat de caravan niet mee kan is niet zo erg, dan moet je gewoon een hotel boeken.
R W xxx zei:Dat de caravan niet mee kan is niet zo erg, dan moet je gewoon een hotel boeken.
Nou je het zegt, geen auto, je werkdagen verlengen en een hotel pakken natuurlijk! Bel pon maar af, zelfs incl afkoopboete wordt je leven beter!![]()
Peter O zei:Ik bedenk me nu net, waarom wordt er geen elektrische fiets gekocht? Nog een reden om geen verderfelijk PON product te kopen!
Dank je.Bobslee zei:michel1975 zei:Klopt het is de Kodiaq geworden in Crystal Black. Sportline business met pano dak, derde zitrij, wat aanvullende pakketten(alle 3) en uiteraard trekhaak.
Gefeliciteerd! Mooie wagen vind ik.
Ja het is ook eigenlijk onzin dat ik voor die paar weken per jaar een zware auto neem. Die kinderen kunnen prima fietsen met die jong beentjes. Alleen wat eerder vertrekken als we naar friesland gaan. Het paard kan mij wel voorttrekken en mijn vrouw laten we gewoon thuis. Veel beter voor de relatie. Kunnen we ook geen ruzie maken.R W xxx zei:Dat de caravan niet mee kan is niet zo erg, dan moet je gewoon een hotel boeken.
Nou je het zegt, geen auto, je werkdagen verlengen en een hotel pakken natuurlijk! Bel pon maar af, zelfs incl afkoopboete wordt je leven beter!![]()
Komen jullie nu mee. Ik zit al weken op antwoorden te wachten wat jullie vinden. Dan hoor ik alleen lauwe reacties. Nu heb ik besteld komen jullie met echte oplossingen.Peter O zei:R W xxx zei:Dat de caravan niet mee kan is niet zo erg, dan moet je gewoon een hotel boeken.
Ik bedenk me nu net, waarom wordt er geen elektrische fiets gekocht? Nog een reden om geen verderfelijk PON product te kopen! Ayo, dat is mijn kat, zit naast me op de bank... toen ze las dat er een PON-product komt, sprong ze meteen van de bank... Toen ik zei, daar moet een Toyota komen he, kwam ze weer naast me liggen. Dat is een teken Michel!
Kunnen we nog met andere alternatieven komen? Aziatisch is altijd goed, die gaan nooit stuk, in tegenstelling tot PON-maffia auto's... OF je kan een Lada Niva kopen, daar kan wel een flinke caravan achter, lange ritten zijn niet zo handig daarmee, maar dan doe je die toch gewoon niet? OF leen je een auto! EN nu ik dit typ, komt ineens in me op dat je ook gewoon greenwheels of carsharing kan doen, als de auto niet gebruikt wordt, heb je er ook geen kosten aan!
Ik gok dat Peter en TL het heel vriendelijk bedoeldenIvanov zei:Vriendelijker reageren mag. Wordt zelfs aanbevolen.
Ivanov
AutoWeek Moderator
Thxak2 zei:De Skoda Kodiaq vind ik een hele goede keus, je krijgt veel auto voor het geld.
Veel plezier er mee.
Klopt is inderdaad met de alcantara stoelen.Total Loss zei:Heb net even een plaatje opgezocht op gaspedaal.nl. Zijn die naar ik gok Alcantara kuipstoelen standaard? Want dat ziet er wel erg goed uit.![]()
Verstandig was de Dacia geweest. Maar die stoelen...Nico GTR zei:Verstandige keuze maar echt een heel fijne wagen die Kodiaq! Veel plezier ervan.
Ik heb getwijfeld maar ik ben bang dat die gaat vervelen. Ik moet er 5 jaar naar kijken. Ik vind hem zelf ook heel gaaf in die kleur.Barri zei:Wel jammer van de kleur. Ik zag op t werk een komogrijze Sportline staan, best tof!
Yep ze kan springenfunf zei:Gefeliciteerd! Jij hebt nu vast een tevreden echtgenote thuis....:T
Heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Ik heb nog getwijfeld over blauw maar was bang dat dit toch zou geen vervelen. Ik had de Crystal black al een keer gezien. Is erg mooi maar ja wel zwart. Dus als conservatief toch voor zwart gegaan.DeeTwee zei:Stoere bak hoor, mooiste van Skoda's K...Q-reeks wat mij betreft. Ik was voor een donkergroene gegaan, maar die kun je vast niet icm deze uitvoering kiezen.
Mooi zwart is niet lelijkDe Schaduw zei:Niks mis met zwart.Gefeliciteerd met de aankoop!
Ik verwacht eind juni, begin juli.funf zei:Wanneer heb je hem voor de deur?
Yep. Moet ook zeggen dat ik erg blij met de CL ben. Het rijdt en zit heerlijk. Moet trouwens zeggen dat ik de stoelen van de Sportline zeer zeker kan waarderen. Ze zien er net zo goed uit als dat ze zitten. Merk toch wel stoelen voor mij toch wel van doorslaggevend zijn geweest. De Ford zat net ff minder. Reed trouwens wel lekker. heb overigens alleen in de 150 pk versie gereden. De 182 pk versie stond nergens als demo.Gullwing zei:tja, ehm gefeliciteerd, denk ik .
nee, even serieus, gefeliciteerd. Onze architect heeft de seat variant en is er erg blij mee
En de achte auto blijft gewoon in de garage voor je zelf![]()
Dat was die gelukkig al gewend met de OutlanderIdefiqs zei:Gefeliciteerd Michel, ik vind het een goede keuze. Zwart staat hem prima, ik vind het bijna altijd een goede kleur trouwens. De hond moet wél een finke sprong maken.
Prima samengesteld ook, ik hoop wel dat je er een beetje lekker lichtmetaal onder krijgt. 14" met ballonbandjes is wat ielig.![]()
Mijn idee. Zo'n loopplank is nog niet eens zo'n heel slecht idee. Zal je net zien dat die er toch geen gebruik van gaat maken.Idefiqs zei:Ach, die arme hond.mocht hij/zij wat ouder worden, er zijn prima loopplanken te koop. Had ik ook voor mijn vorige mechelaar toen ze oud werd.
19" is zat.![]()
Sorry.. Wit was te veel van het goede. Dan krijg ik gezeur in de buurt. De kinderen zitten ook al op een witte school.Boppie zei:Racist. Beetje pronken met zwart. Bah.
Boppie zei:Sylvana is woedend. Maar dat zie je vanzelf wel.
Klopt de Favorit was volledig gebaseerd op de Polo destijds. Dat was echt het keerpunt. Favorit had alleen nog last van het slechte imago. Dat de eerste Octavia kwam was dat eigenlijk vrij snel weg. Heeft VAG heel knap gedaan.Peter O zei:Gefeliciteerd Michel,
dat is een behoorlijke lijst met opties zeg! Klinkt als een mooie auto! Ik snap wel dat je vrouw staat te springen!Ziet er zo uit als de foto die Rembrandt plaatste?
Wat is zo'n Skoda toch een dikke auto, bijzonder eigenlijk dat een merk dat ongeveer 30 jaar geleden volledig was afgeschreven, de Favorit was een redelijk goede auto, maar had vooral te maken met het (Westers) slechte imago dat iedereen de neus ervoor ophaalde, tegenwoordig echt een gerespecteerd merk is. Los van wat er van VAG mag worden gevonden, doen ze het op dat gebied echt heel goed.
Veel plezier ermee EN het is natuurlijk zo juni![]()