Welke gepassioneerde en ervaren hobbyist/liefhebber zou het leuk vinden om de lederen autostoelen van ons op te knappen

Hansie M

Net ingestapt
Beste auto liefhebber,

Ik zou graag de leren voorstoelen van de MX5 van mijn vrouw en van mijn M5 (merino leer kleur Silverstone) er weer als vrijwel nieuw uit te laten zien. Wellicht zal (gedeeltelijk) verven wenselijk/nodig zijn. Er staan op internet heel veel adviezen hoe dit zelf te doen, maar ik durf het, gezien mijn matige stressbestendigheid😊 niet aan. Weet u misschien een hobbyist met veel ervaring en passie op dat gebied die het leuk vindt om voor andere autoliefhebbers dergelijke klussen te doen. Liefst in de omgeving Den Haag, Westland en Rotterdam.

Warme groeten,

Hans M

Je zal daarna ook het leer moeten onderhouden, anders kun je na 2 jaar weer aan de gang.

Dank voor de reacties tot nu toe. In geval van een ervaren/kundige hobbyist: ik ben zeker niet karig met een vergoeding.

Hansie M zei:
Dank voor de reacties tot nu toe. In geval van een ervaren/kundige hobbyist: ik ben zeker niet karig met een vergoeding.

Dan zijn er ruim genoeg bedrijven die het voor je kunnen doen. Even kijken op Google met je eigen omgeving geeft bijna overal wel zeer vakkundige bedrijven,

Terug
Bovenaan