Guest
Hallo forum lezers
Wij rijden om dit moment een 1.4 tdi 3 cilinder
Deze maakt een hoop herrie. Je hoort in deze auto het geruis
En alle andere weggebruikers. Het inhalen wilt ook niet altijd lukken. Ik ben deze auto meer dan zat
Wij zoeken een grote auto een V6 diesel
Met vermogen tenminste 180PK zodat inhalen ook makkelijk gaat. een comfortabele luxe reis auto. Wij houden van reizen
Een auto waar je gewoon rustig in kan gaan zitten. Van plaats helemaal overspannen aan te komen op de bestemming zoals met de polo
Nu gaat mijn voorkeur toch liever uit na een Duitse auto
Mercedes
Audi
BMW
Deze hebben 2.5 & 3.0 & 3.5 motoren
Maar wij willen natuurlijk niet met een auto langs de weg komen te staan. Vaak zien wij BMW op de vluchtstrook staan
Heb 2 BMW's gehad en die hebben mijn ook laten staan
Audi heeft een slechte automaat die vaak kapot gaat zover ik weet
Mercedes weet ik het niet zo
Een 4 cilinder zie ik dus niet zitten het moet een V6 zijn
Wij zoeken dan een auto tot maximaal 8000 euro. Dat zou toch wel meer dan genoeg moeten zijn.
Groeten Gradus
Wij rijden om dit moment een 1.4 tdi 3 cilinder
Deze maakt een hoop herrie. Je hoort in deze auto het geruis
En alle andere weggebruikers. Het inhalen wilt ook niet altijd lukken. Ik ben deze auto meer dan zat
Wij zoeken een grote auto een V6 diesel
Met vermogen tenminste 180PK zodat inhalen ook makkelijk gaat. een comfortabele luxe reis auto. Wij houden van reizen
Een auto waar je gewoon rustig in kan gaan zitten. Van plaats helemaal overspannen aan te komen op de bestemming zoals met de polo
Nu gaat mijn voorkeur toch liever uit na een Duitse auto
Mercedes
Audi
BMW
Deze hebben 2.5 & 3.0 & 3.5 motoren
Maar wij willen natuurlijk niet met een auto langs de weg komen te staan. Vaak zien wij BMW op de vluchtstrook staan
Heb 2 BMW's gehad en die hebben mijn ook laten staan
Audi heeft een slechte automaat die vaak kapot gaat zover ik weet
Mercedes weet ik het niet zo
Een 4 cilinder zie ik dus niet zitten het moet een V6 zijn
Wij zoeken dan een auto tot maximaal 8000 euro. Dat zou toch wel meer dan genoeg moeten zijn.
Groeten Gradus