Audi80Coupe
Net ingestapt
Momenteel ben ik bezig met de restauratie van een oude Volkswagen Transporter Pickup uit 1981. Deze is nieuw geleverd zonder enige vorm van mistlampen. Ik ben van plan om de T3 te voorzien van originele mistlampen aan de voorzijde, dit geeft de bus een iets voller en naar mijn mening mooier front. Echter kan ik niets vinden over de APK-eisen omtrent de mistverlichting voor een bestelauto van deze leeftijd, dus weet ik niet of het toegestaan is om wel mistlampen aan de voorzijde te hebben, maar niet aan de achterzijde.
De mistlampen zullen worden geschakeld met een originele drie standen schakelaar voor de T3. Deze heeft een icoontje van een mistlamp aan de voorzijde, maar zoals gezegd wel drie standen, dus kan het de suggestie wekken dat ik wel mistlampen achter heb, maar deze dus niet werken...
Het bouwen van een mistlamp in de achterlichtunit is vrijwel onmogelijk aangezien hier niets voor voorbereid is.
Wie heeft een idee of mijn Pickup straks met deze mistlampenconfiguratie door de APK komt? Alvast bedankt voor jullie reacties!
De mistlampen zullen worden geschakeld met een originele drie standen schakelaar voor de T3. Deze heeft een icoontje van een mistlamp aan de voorzijde, maar zoals gezegd wel drie standen, dus kan het de suggestie wekken dat ik wel mistlampen achter heb, maar deze dus niet werken...
Het bouwen van een mistlamp in de achterlichtunit is vrijwel onmogelijk aangezien hier niets voor voorbereid is.
Wie heeft een idee of mijn Pickup straks met deze mistlampenconfiguratie door de APK komt? Alvast bedankt voor jullie reacties!