Doppert zei:
Leon in zn Fiesta zei:
Er mankeerde best wat aan die auto, geen spannende dingen maar wel zaken waar je iets wat van kon vinden als koper. Maar goed, als je er als deskundige niet naar vraagt, het zelf niet test en de inruilprijs ligt vast (nee die kan echt niet hoger meneer) dan maak ik je ook niet wijzer dan nodig
Ik weet niet of dat bij de merkdealer was, maar de kans is anders groot dat de auto weer aan opkopers wordt doorverkocht. Dan zal de exacte staat van de auto de koper niet bijster veel interesseren (denk ik).
Even de quote'jes hersteld

Ik heb de SEAT ingeruild bij de Ford-dealer en had ook verwacht dat ze 'm vlot door zouden schuiven naar de handel, maar dat is niet gebeurd. De auto heeft daar gewoon te koop gestaan en is ook verkocht aan een particulier. Na een half jaar alweer doorverkocht aan een andere particulier overigens, die persoon heeft 'm nu ca. een half jaar in bezit. Ik zie wel dat de auto bij de laatste APK-keuringen meldingen had, maar kan niet zien wat die meldingen precies zijn. Gevoelsmatig: de leeftijd begint 'm op te spelen en ik heb 'm op een goed moment afgestoten