Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand op begrijpelijke wijze aan een leek uitleggen wat globaal de verschillen en/of overeenkomsten tussen een VW Jetta of VW Passat
FW Ta 183 Huckebein I zei:Het zijn allebei relatief dure auto's voor wat je krijgt, als je "voordelig" wilt rijden zijn er betere alternatieven.
Monsieur Le Loure zei:Het financieel meest voordelige is geen VW kopen.
haarr zei:Monsieur Le Loure zei:Het financieel meest voordelige is geen VW kopen.
Ja hoor. MLL heeft weer eens een zinvolle bijdrage.
🌞🍺
Casanova zei:Tsja. Bij een Honda betaal je weer de hoofdprijs aan onderdelen.
Monsieur Le Loure zei:haarr zei:Monsieur Le Loure zei:Het financieel meest voordelige is geen VW kopen.
🌞🍺
Gratis en voor niets
Laten we wel wezen een Passat of Jetta blinkt nergens in uit en zijn als tweedehands nog best aan de prijs.
Ga dan voor een Honda Accord o.i.d. die is ook aan de prijs tweedehands maar daar krijg je een betrouwbare fijn sturende auto voor terug.
Casanova zei:Tsja. Bij een Honda betaal je weer de hoofdprijs aan onderdelen.
haarr zei:Monsieur Le Loure zei:haarr zei:Monsieur Le Loure zei:Het financieel meest voordelige is geen VW kopen.
🌞🍺
Gratis en voor niets
Laten we wel wezen een Passat of Jetta blinkt nergens in uit en zijn als tweedehands nog best aan de prijs.
Ga dan voor een Honda Accord o.i.d. die is ook aan de prijs tweedehands maar daar krijg je een betrouwbare fijn sturende auto voor terug.
Een Accord zou mijn voorkeur ook hebben boven een Jetta of een Passat. TS vraagt echter nogal duidelijk om een vergelijk tusse de beide VW's. Ik neem aan dat TS daar een goede reden voor heeft.
Maar als iemand vraagt wat gezonder is: puur- of melkchocolade , dan ga je toch geen drop adviseren?
Monsieur Le Loure zei:haarr zei:Monsieur Le Loure zei:haarr zei:Monsieur Le Loure zei:Het financieel meest voordelige is geen VW kopen.
🌞🍺
Gratis en voor niets
Een Accord zou mijn voorkeur ook hebben boven een Jetta of een Passat. TS vraagt echter nogal duidelijk om een vergelijk tusse de beide VW's. Ik neem aan dat TS daar een goede reden voor heeft.
Maar als iemand vraagt wat gezonder is: puur- of melkchocolade , dan ga je toch geen drop adviseren?
Drop is gezonder (zoute drop)![]()