Met enige regelmaat zie je wel foto's (schandpaal-achtige beelden) van auto's die niet aan een laadpaal kunnen laden, maar wel zo'n plek openhouden. Ondanks het bord 'Alleen voor elektrische auto's die opladen'. Je kunt rond laadpalen natuurlijk toch wat aparte situaties aantreffen. Bij ons in het dorp is een groepje van vier laadpalen bijvoorbeeld twee keer per jaar niet te gebruiken door een kermis (de parkeerplaats is met vergunning hiervoor afgezet). Niet handig. Maar er blijft nog genoeg over aan aparte taferelen vermoed ik!
Zo stond op deze plek bijvoorbeeld een glasbak (minstens twee weken). Ik heb hier maar een BOA handhavingsverzoek voor gestuurd dat na het weekeinde volgens de terugmelding wordt behandeld. Het is immers erg vervelend als je hierdoor je bijna lege accu niet kunt opladen. En als je goed kijkt staat de auto rechts van de glasbak ook niet met een kabeltje aangesloten maar dat is (wellicht ten overvloede) niet de insteek van dit topic. Maar ik ben wél erg benieuwd wat jullie aan vreemde situaties bij laadpalen tegenkomen.
Zo stond op deze plek bijvoorbeeld een glasbak (minstens twee weken). Ik heb hier maar een BOA handhavingsverzoek voor gestuurd dat na het weekeinde volgens de terugmelding wordt behandeld. Het is immers erg vervelend als je hierdoor je bijna lege accu niet kunt opladen. En als je goed kijkt staat de auto rechts van de glasbak ook niet met een kabeltje aangesloten maar dat is (wellicht ten overvloede) niet de insteek van dit topic. Maar ik ben wél erg benieuwd wat jullie aan vreemde situaties bij laadpalen tegenkomen.
Laatst bewerkt: