Vraag over kachel/apk

Guest
Hallo allemaal

Mijn blower in de auto doet helemaal niks meer, nu zie ik dat dit een afkeurpunt is wat terecht is. Mijn vraag: Moet deze luchtstroom om de voorruit te ontdooien/ontwasemen uit de ingebouwde kachel komen of mag dit ook een 12 volt kachel zijn die op de voorruit blaast zoals deze:

https://www.bol.com/nl/p/auto-verwarming-auto-verwarming-12v-auto-verwarming-ventilator-auto-verwarming-kachel-ruitenontdooier-voor-auto-autoventilator-zelfklevend-kleur-zwart/9200000128055056/?bltgh=q-7suh8702LKRrSxrkpPxQ_olhAHWCI5V-ulfkg1X9L7A_2.4.ProductTitle

Als dit niet kan laat ik hem uiteraard maken maar het is nogal een verschil in de kosten :)

Met vriendelijke groet,

Sven van de Wiel

Ik zou geen geld besparen op je veiligheid. Interne kachel laten maken. Als je zelf een beetje handig bent.

Weekend voor uit trekken en zelf doen. Afhankelijk van wat stuk is. De aanjager of de weerstand.

Nico GTR zei:
Ik zou geen geld besparen op je veiligheid. Interne kachel laten maken. Als je zelf een beetje handig bent.

Weekend voor uit trekken en zelf doen. Afhankelijk van wat stuk is. De aanjager of de weerstand.

Ik dacht in 1e instantie de weerstand maar lees ook erg veel dat stand 4 het dan nog wel zou moeten doen.

Terug
Bovenaan