CrazyGentleman
Startmotor
Ik kan Ruud niet zo 1 2 3 vinden, zou je mij op weg kunnen helpen?Forummer Ruud heeft dit gerepareerd bij zijn Passats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan Ruud niet zo 1 2 3 vinden, zou je mij op weg kunnen helpen?Forummer Ruud heeft dit gerepareerd bij zijn Passats.
Lees nog eens door het topic voor tips enzo. Wilde ook kijken hoe ik die radiator kap kan fabriceren. Ik heb nog de originele maar eigenlijk nogal gaar. Zie je toch in ene mijn topic van 2017 met de hoop er ooit nog eens eentje te hebben. Nou dat is dus geluktHallo Ik ben Willem en ik volg dit topic al een tijdje en was een beetje stil de laatste tijd.
Ik denk ff wakker schudden hahaha
Ik vond namelijk nog een paar foto's uit mijn verleden die hier goed passen.
Wij hebben thuis 4 x een passat B1 gehad waarvan de laatste een facelift en gelijk ook de eerste auto die mijn vader nieuw kocht.
Even in volgorde met nummers speciaal voor Nico
Passat 57-AM-28 Chassisnr 3252019595 1973 oranje KM stand 21.827 aangekocht op 08-09-1975 (bleek al klokje rond en de gaten van zijn vorige leven als lesauto zaten nog in de vloer,vader boos en omgeruild door de garage met excuus)
Passat LS 22-AV-92 Chassisnr 3242054689 1973 Groen Kmstand niet vermeld aangekocht op 30-09-1975 en daar hebben we een foto van
![]()
![]()
Passat S 19-PH-73 Chassisnr 3262212539 1977 Groen(zelfde kleur als Rush zijn variant!!) Kmstand niet vermeld aangekocht 31-08-1978
Niet lang gehad wegens een nieuwe functie van mijn vader waarbij een benzine auto te duur werd en gasombouw ook geen optie was.
Helaas geen fotomaar ik heb nog wel de nummerplaat
![]()
Passat LD FJ-23-RF chassisnr 32A0020747/motornr CK-487433 1979 Floridablauw nieuw gekocht afgeleverd op 19-10-1979
Als extra's geleverd met radio,hoofdsteunen voor en ML behandeling
![]()
Zo dan snappen jullie bij deze mijn liefde voor deze wagen
Wie weet komt er nog eens eentje maar ja aan de andere kant kan ik ook erg genieten van degene die hier hun mooie wagens laten zien en koesteren.
Ga zo door en ik lees lekker mee
Willem
Heel erg bedankt Barri, ik had hem inmiddels zelf ook gevonden!
@Rush2112, ik heb u een PB gestuurd!
weet iemand uit welk blad dit komt? Ik heb een kopie cq print van dit maar wil graag eens op zoektocht naar het origineel.Ziet er strak uit! En nog veel bekijks gehad onderweg? Trouwens, heb je zelf een pers of waar kun je zo'n ding huren?
Edit: LX-ling
![]()
Top dank je wel!! weer een mysterie opgelot.Ik heb die jaren geleden een keer uitgedeeld op een Passat meeting. Komt uit Autoblad de VW
![]()
Ja was een slap en vervormd ding en ik wist niet wat ik er mee moest. Zat door dit forum te neuzen en kwam jouw oplossing tegen ik denk dat is het!Mooi dat mijn knutselwerk navolging krijgt!
Wat toevallig. Deze heb ik gekochtIk volg dit topic niet actief, maar is deze hier al bekend?
![]()
≥ Volkswagen Passat 1.5 55 kW bj.1974 Coupe|Trekhaak. — Volkswagen — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 2Kleur: GroenTechnische informatieVermogen: 55 kW (75 PK)Transmissie: AutomaatInterieurInterieurkleur: BeigeAantallink.marktplaats.nl
Wat leuk! Dan is het doel van het hier plaatsen al bereikt.Wat toevallig. Deze heb ik gekocht