Volvo v90 cc t6

HMZZZZ

Startmotor
Hallo ,

Ben niet bekend met Volvo , vroeger had het een goede naam , betrouwbaar en taai , maar nu het al jaren deels Chinees is…. Heb ik geen idee ‍♂️ meer.

Er staat een leuke occasion met 40:000 op de teller en t6 met 335 pk en 2.0 motor.

Is dit een betrouwbaar apparaat?
Wat zijn de aandachtspunten bij dit model?

Vriendelijke groet Harm

Wat heb je zelf al op internet gevonden?
Nou , niet heel veel specifiek op dit model , in het algemeen , lees ik dat de Volvo’s niet meer zijn zo als ze vroeger waren, maar dat is, denk ik in algemene zin voor ieder merk, de kwaliteit wordt steeds slechter?

Er staan inderdaad genoeg aankoop video's op internet. Staat mij iets van bij dat zowel de XC90 als V90 , zeker de vroege bouwjaren wat geplaagd werden door wat kinderziektes. Neem aan dat de latere bouwjaren dat er wel uit is gehaald.

De kwaliteit/reputatie van volvo is al lang niet meer van wat ze hebben opgebouwd in de jaren 80/90. Het is nu in chineze handen (wat ook al zo'n 10+ jaar is volgens mij) net zo Zweeds als 20 jaar geleden toen het in handen was van Ford. Het zijn volgens mij prima auto's, maar niet veel beter of slechten dan de concurrentie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan