M
MCW
Guest

Alle wallpapers: https://www.netcarshow.com/volvo/2022-c40_recharge/
'Coupe' versie van de elektrische XC40
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Precies dat! Zonde dat ie zo hoog is.DeeTwee zei:Goh, stel je nou eens voor dat deze koets niet op zo'n opgehoogd onderstel had hoeven staan, dan was het misschien wel echt een leuke auto geweest!
Barri zei:Precies dat! Zonde dat ie zo hoog is.DeeTwee zei:Goh, stel je nou eens voor dat deze koets niet op zo'n opgehoogd onderstel had hoeven staan, dan was het misschien wel echt een leuke auto geweest!
En het is (na Polestar) weer een stap om de verkoopvestigingen buiten spel te zetten, want ik lees dat deze alleen online te bestellen is.
Passchier zei:Ik weet t niet, ik vind de carrosserie vorm niet helemaal 'des volvos' ofzo
Passchier zei:Ik weet t niet, ik vind de carrosserie vorm niet helemaal 'des volvos' ofzo
R Wolters zei:Passchier zei:Ik weet t niet, ik vind de carrosserie vorm niet helemaal 'des volvos' ofzo
Ik weet niet je precies bedoeld want het ding zit vol met Volvo design cues.
Durashift zei:Qua vorm zit er wel wat Citroën e-C4 in, alleen wat korter in de lengte dan.
![]()
Wat het nu toevoegd aan het Volvo gamma?
Ik denk dat je de Toyota RAV4 vergeet, die steekt de Pontiac naar de kroon :TReyner zei:Kan samen met de nieuwe Citroen C4 en de Pontiac Aztek wedijveren met lelijkste auto ooit.
iDS zei:Ik denk dat je de Toyota RAV4 vergeet, die steekt de Pontiac naar de kroon :TReyner zei:Kan samen met de nieuwe Citroen C4 en de Pontiac Aztek wedijveren met lelijkste auto ooit.![]()
Reyner zei:iDS zei:Ik denk dat je de Toyota RAV4 vergeet, die steekt de Pontiac naar de kroon :TReyner zei:Kan samen met de nieuwe Citroen C4 en de Pontiac Aztek wedijveren met lelijkste auto ooit.![]()
De RAV4 is in profiel idd ook niet moeders mooiste (en dan specifiek die C-stijl ziet er niet uit). (..).
Same here, eigenlijk het enige aan deze auto wat me echt aanspreekt.Barri zei:Dat blauwe tapijt vind ik juist heel tof!
MCW 84 zei:Dashboard is hetzelfde als wat al een tijdje in de XC40 zit. Heb nooit zulke negatieve uitingen gezien over het interieur.
Moderator