Volkswagen POLO 1.4 FSI iemand enig idee wat dit is onder de motorkap?

A

Anoniem

Guest
Hi, er zijn 2 slangetjes onder mijn motorkap van mijn vw polo 1.4 FSI los
Wie weet wat voor slangetjes dit zijn en waaraan ze vast moeten zitten?

https://imageshack.com/a/img922/204/g6YpKz.jpg

Het slangetje links op de foto komt denk ik onder de motorafdekplaat vandaan, vermoedelijk zit het luchtfilter in die kap en zit daar onder ergens een tule waar die slang op past.

Het ene slangetje heeft een verdikking, ik denk dat deze gewoon in elkaar geschoven moeten worden.
Carterontluchting.

Greetzz Renate.

Heb je een foto waar het zich precies bevind en een motorcode helpt ook mee. (bouwjaar scheelt ook al als je de motorcode niet weet)

Kans dat het carterontluchting is is aanwezig. maar of de slangen in elkaar moeten vind ik toch even het uitzoeken waard. Met deze foto kan ik helaas weinig.

Dank voor je antwoord! Helaas heb ik de code niet nu maar het is een auto uit 2003, kun je daar iets mee?

Pobresh zei:
Heb je een foto waar het zich precies bevind en een motorcode helpt ook mee. (bouwjaar scheelt ook al als je de motorcode niet weet)

Kans dat het carterontluchting is is aanwezig. maar of de slangen in elkaar moeten vind ik toch even het uitzoeken waard. Met deze foto kan ik helaas weinig.

Ik schat dat dit de AXU motor is met 86 pk.

Na ruim een uur zoeken in zowel de onderdelencatalogus als foto's van andere polo's met diezelfde motor heb ik het nog niet kunnen vinden.

Het is inderdaad een AXU motor.

Het is handiger als je verteld (of op foto zet) waar de beide slangen naartoe gaan. Dan kan ik vanaf daar verder zoeken.

Terug
Bovenaan