Guest
Heb een 3 jaar oude Volkswagen Beetle waarvan de hoofdremcilinder al kapot gegaan is... Schade 1100 euro... Ik vind dat echt niet kunnen voor zo'n jonge auto.. Heeft iemand ervaring met zo'n case? Garage geeft aan dat er geen coulance op is..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nissan GT-R zei:Als er teveel water in de remvloeistof zit of het is niet dot4. Dan is het een gebruikers dingetje en is er geen coulance.
Jazzik zei:Het advies van Q70 om na de Beetle maar eens naar een ander merk te gaan kijken lijkt me na deze ervaring ook niet verkeerd...
P. Klieder zei:Jazzik zei:Het advies van Q70 om na de Beetle maar eens naar een ander merk te gaan kijken lijkt me na deze ervaring ook niet verkeerd...
Want bij andere merken zul je gegarandeerd na 3 jaar nooit een probleem hebben..........![]()
P. Klieder zei:Jazzik zei:Het advies van Q70 om na de Beetle maar eens naar een ander merk te gaan kijken lijkt me na deze ervaring ook niet verkeerd...
Want bij andere merken zul je gegarandeerd na 3 jaar nooit een probleem hebben..........![]()