Volkswagen ID Crozz

A

Anoniem

Guest
8b91e2e8-vw-id-crozz-spy-shots-3.jpg

ad5429b0-vw-id-crozz-spy-shots-6.jpg

3d861f53-vw-id-crozz-spy-shots-8.jpg

b1824c1e-vw-id-crozz-spy-shots-9.jpg

b2ff91f8-vw-id-crozz-spy-shots-11.jpg

9d520bef-vw-id-crozz-spy-shots-13.jpg

Meer foto's en info: https://www.carscoops.com/2019/07/2020-vw-id-crozz-looks-less-dramatic-more-practical-than-the-concept/

7d71b693-vw-id-crozz-ii-28.jpg

Beetje mix tussen de Crozz en Roomzz.. silhouet ziet er mooi uit, beetje F-Pace achtig. Duidelijk praktischer dan de (fraaie) concept

Ben benieiwd naar de ID serie. Knap dat VAG het dieselschandaal zo voortvarend heeft weten om te zetten in 'groen leiderschap'.... . Ze trekken de Duitse EV kar inmiddels en ben benieuwd naar de eerste prijzen en rijervaring van de ID. Moet voor EV land toch wel de definitieve erop of eronder worden... .

Ik ben bang dat er een spijltje in de achterportierramen komt. Dan wordt het ontwerp ineens een heel stuk 'zakelijker'.

1ffd8e61-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-11.jpg

bacc8ff7-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-3.jpg

a68d1484-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-5.jpg

cab6d6ae-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-7.jpg

a21b2432-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-9.jpg

7f98455e-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-19.jpg

89193b87-vw-id.4-prototype-at-2019-frankfurt-motor-show-14.jpg

Goh.. doorlopende achterlampen. Hebben we nog helemaal niet gezien bij Seat, Audi en Porsche.. :rolleyes: Niettemin lijkt het mij een geslaagde auto

Dat lijkt echt een fraaie auto te worden! En behoorlijk groot ook. Als de prijs net zo scherp wordt als bij de ID.3, en als ze genoeg kunnen leveren, dan gaat VAG echt scoren met deze auto.

Ik hoop alleen wel dat het interieur er beter uitziet dat de id3. We kennen misschien de definitieve versie niet, maar vind de id3 echt niet mooi van binnen.
En daar kijk ik de hele dag tegenaan.

Vermomd als Opel :)

2021-VW-ID.4-spy-shots-2.jpg

2021-VW-ID.4-spy-shots-5.jpg

2021-VW-ID.4-spy-shots-7.jpg

2021-VW-ID.4-spy-shots-10.jpg

2021-VW-ID.4-spy-shots-12.jpg

Alle foto's: https://www.carscoops.com/2019/11/2021-vw-id-4-ev-tries-to-disguise-itself-as-an-opel-crossover/

Haha, wie zegt dat Duitsers geen humor hebben. Sympathieke actie eigenlijk wel. Critici kunnen zeggen dat alle auto's op elkaar lijken, paar wijzigingen en de auto kan door voor Opel. :D

Rutger DC zei:
Haha, wie zegt dat Duitsers geen humor hebben. Sympathieke actie eigenlijk wel. Critici kunnen zeggen dat alle auto's op elkaar lijken, paar wijzigingen en de auto kan door voor Opel. :D

Dat ziet er inderdaad ineens een pak beter uit :T

Hebben ze in verleden wel eens vaker gedaan. Mazda Premacy looks toen ze de eerste Touran aan het testen waren bijvoorbeeld. Erg geinig

Die carscoops foto's doen het ook weer lekker.. een meer 'coupe' versie van de ID.4

Fr5AoRQ.jpg

IamEv12.jpg

Lijkt veel sterker op de I.D. Crozz dan de gewone uitvoering. Vond dat ook al een ronduit mollig apparaat met (te) nadrukkelijke wigvorm, de productieversie lijdt zo te zien ook aan visuele vetzucht. Dan vind ik de Nissan Ariya aantrekkelijker.

MIHSYHw.jpg

qYULDy3.jpg

j9EGs85.jpg

mgtX5xC.jpg

Alle foto's: https://www.carscoops.com/2020/04/hotter-vw-id-model-spotted-with-crossover-coupe-like-design/

Terug
Bovenaan