MCW 41
Asfaltkampioen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCW 84 zei:Vind het nogal tegenvallen na 21 jaar wachten.
Jay DoubleYou zei:Ben heel benieuwd. Binnenkort maar eens bij de dealer kijken.
Wordt dan geleverd of is dan de introductie?Hyundai Rider zei:Jay DoubleYou zei:Ben heel benieuwd. Binnenkort maar eens bij de dealer kijken.
Dat zou niet zo snel gaan, want pas in het najaar komt hij pas in Nederland.![]()
Hyundai Rider zei:Jay DoubleYou zei:Ben heel benieuwd. Binnenkort maar eens bij de dealer kijken.
Dat zou niet zo snel gaan, want pas in het najaar komt hij pas in Nederland.![]()
Hyundai Rider zei:Ik denk dan dat hij pas na de zomer 2022 geleverd gaat worden. Want dat hebben ze ( Autovisie of Autoweek ) gemeld in hun filmpje op de YouTube.
Mach1 zei:Dat zou echt verboden moeten worden. Zo is het leuke er snel af.
Twix zei:Mach1 zei:Dat zou echt verboden moeten worden. Zo is het leuke er snel af.
Koop dan een basismodel T7, zou ik zo zeggen.
MB 300SL zei:Twix zei:Mach1 zei:Dat zou echt verboden moeten worden. Zo is het leuke er snel af.
Koop dan een basismodel T7, zou ik zo zeggen.
Die vlieger gaat niet op, wil je een volledig elektrische VW-bus dan kom je toch op de ID Buzz uit.
MCW 84 zei:Lijkt wel een baard.
Moderator
Rembrandt zei:Buiten nog een voorbeeld dat er van een ID.4 best een aardig uitziende auto te maken is.
Ik zie het ook niet, misschien omdat hij zwart is dat je de lelijke details niet?Wouter82 zei:Rembrandt zei:Buiten nog een voorbeeld dat er van een ID.4 best een aardig uitziende auto te maken is.
Ik zie het oprecht niet.