Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bird Nerd zei:Arme spotters. Vroeger kreeg je nog geld als je een top secret model had gefotografeerd. Nu doen de merken het zelf ..
Moderator
Dat is precies wat Volkswagen zelf zegt: de ID is net als wat de Kever was en de Golf nu is voor het merk.Rutger DC zei:Wie weet heeft de I.D. over anderhalf, twee decennia wel de rol van de Golf overgenomen.
Barri zei:Autobild heeft al een impressie van de ID en gezien deze spot lijkt die me aardig waarheidsgetrouw.
Einstiegspreis unter 30.000 Euro
Ebenso wichtig: „Nur mit dieser Architektur können wir den I.D. zu einem Preis anbieten, der dem eines aktuellen, gut ausgestatteten Golf TDI entspricht“. Was das konkret bedeutet? Vermutlich rund 27.500 Euro (der aktuelle E-Golf kostet ab 35.900 Euro). Es sei nun mal viel komplexer, die Akkus in eine Architektur zu integrieren, die für einen Verbrenner gemacht wurde. Zudem ließen sich die Package-Vorteile nicht nutzen, erklärt Welsch.
Bird Nerd zei:Op deze foto kan je beter zien dat ie geen derde zijruit krijgt: https://i.auto-bild.de/ir_img/2/2/4/4/5/7/5/VW-I-D-Neo-1200x800-caaea9f00b9c27c0.jpg Hij krijgt wel een extra raamstijl omdat het raam fatsoenlijk naar beneden moet kunnen. Ook op de eerste interieurfoto van Volt zie je de daadwerkelijke raamlijn. Hij loopt echter wel aardig door in het lange portier
Barri zei:Ik weet dat er binnenkort iets is bij VW, maar ik heb nog geen uitnodiging gezien.
Rutger DC zei:Nou, laten we er geen doekjes om winden: 83 kWh is voor zo'n kleine auto een heel best accupakket! Alles hangt echter inderdaad van de prijzen af, hopelijk zijn die ook in positieve zin 'WoW'.
VW ID3 DAS EV BENCHMARK zei:Exacte prijzen n.n.b
Prijsstelling van de ID3 zal mede afhangen van de vergelijkbare auto's van Skoda en Seat.
De ID.3 heeft alles in zich om na de Kever en Golf de 3e iconische auto van VW te worden.
VW ID3 DAS EV BENCHMARK zei:Introductie IAA 2019
Te bewonderen bij dealer maart 2020
Prijs VW ID.3 Cool 49 kWh circa € 24.000 (leverbaar modeljaar 2021)
VW ID.3 62 kWh te koop direct na introductie circa € 30.000
De Volkswagen I.D., de 'Golf onder de elektrische auto's', krijgt een aantrekkelijke prijs. Het merk hanteert voor de instapversie een richtprijs van slechts 20.000 euro. De topuitvoering zou niet meer dan 30.000 euro moeten kosten.
Moderator
VW ID3 DAS EV BENCHMARK zei:Exacte prijzen n.n.b
Prijsstelling van de ID3 zal mede afhangen van de vergelijkbare auto's van Skoda en Seat.
De ID.3 heeft alles in zich om na de Kever en Golf de 3e iconische auto van VW te worden.
D Elzinga zei:Dit marketingsapparaat is (ongeacht wat je ervan vindt) toch wel ijzersterk. In de belangstelling blijven met teasers, snippertjes info en "gelekte" beelden, en ik zie ook in de niet hoofdzakelijk op auto's gerichte media de ID ter sprake komen ondanks dat hij nog helemaal niet op de markt is.
Moderator
Moderator
Haha, dat doet me denken aan de eerste serie Kevers. Ook daarvan is geen spoor gevonden (hoewel, onlangs één exemplaar).Jazzik zei:Als dit de ID.3 is, vraag ik me toch af wat er met de ID.1 en de ID.2 gebeurd is...![]()