ak2
Kilometervreter
AsconaGT zei:Het hoeft maar over VAG te gaan en je krijgt een hele reeks met moraalridders er gratis bij. Ja, er waren slechte bouwjaren en motoren, maar bijna elke fabrikant heeft wel een slechte reeks.
en die bouwjaren zijn precies de bouwjaren van de golf 6, dus logisch dat je deze reacties hier krijgt. Over de golf 7 word hier bij lange na niet zo negatief gereageerd hoor. Ja je hebt een groepje die bij vag altijd wel een negatief bericht plaatst maar heb het idee dat er ook altijd wel veel goede tips en alternatieven tussen zitten.
Zoals aangegeven door AsconaGT gaat dit topic specifiek over het koopadvies van de Golf 6, en de problemen o.a. met TSI motoren. Hier word in mijn ogen zo goed mogelijk op geantwoord. Zoals bekend is de Golf 7 veel beter, hier in ligt ook de nieuwe TSI met distributieriem. En staan de Golf 3 en Golf 6 juist slecht aangeschreven. Eigenlijk is op de Golf 6 te veel bezuinigd op de niet zichtbare onderdelen. Ik heb persoonlijk echt helemaal niets tegen VW of welk merk dan ook.
Belangrijk is in mijn ogen dat de TS gewoon goed en betrouwbaar advies krijgt. Dat probeer ik altijd naar eer en geweten te doen.