Video project

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal! Ik weet niet of ik dit hier mag posten, zo niet dan is de post snel weg :D

Ik ben voor een video project op zoek naar unieke auto's (denk aan aparte engine swaps, gekke mods etc). Het idee voor de video's is feiten, geschiedenis en leuke details over de auto's vertellen (een soort B2B van Donut Media) en een klein stukje rijden om de rij ervaring te delen(ik zit er dan als passagier bij want ik heb nog geen rijbewijs).

De video's worden geupload op mijn YouTube kanaal waar ik nu 90 abonnees heb. Ik heb tot nu toe alleen maar muziek dingen geupload maar wil het uitbreiden tot meer van mijn hobbies.

Lijkt het je leuk om je mobiele creatie te delen? Stuur dan een berichtje! Een kleine vergoeding voor de tijd is inbegrepen bij de deal ;)

Met vriendelijke groet,
Tom

Ik denk dat je dit beter via je eigen kanaal kunt opbouwen. Dus begin met iemand die je kent, noem in je video de mogelijkheid om je aan te melden, instagram accountje ernaast etc. Wordt het een succes, is het je eigen verdienste zonder kapstok van Autoweek.

Terug
Bovenaan