Versnellingspook

A

Anoniem

Guest
Ik heb een Lincoln Navigator 1998. De laatste tijd blijft de versnellingspook hangen. Ik krijg hem niet meer uit p stand. Nu heb ik al een blokje vervangen achter het rempedaal toen deed hij het weer even. Tot vandaag. Ook de remlichten doen het niet. Wie kan mij helpen waar dit aan ligt.

De remlichten doen het niet. En om hem uit P te zetten, moet je de rem intrappen, wat wordt geconstateerd d.m.v. de remlichtschakelaar. Klinkt dus alsof deze kapot is.

Klopt, maar die heb ik vervangen door een nieuwe maar wederom doet hij het niet

Misschien zit er ergens een draad/kabeltje/contact los, waardoor het signaal niet doorkomt. Of de nieuwe is ook kaduuk.

Wat zeggen de Amerikaanse fora? Deze wagens zijn bijzonder zeldzaam hier maar de Navigator/Expedition is dat natuurlijk niet in de VS. Ik gok dat je daar verder komt met Navigator-specifieke problemen dan hier, los van voor de hand liggende algemene oplossingen.

Als de remlichtschakelaar nieuw is, en het probleem was daarmee eerst opgelost en komt terug, moet je even nagaan of die schakelaar wel juist gemonteerd is.

Ik zou anders inderdaad ook gaan zoeken naar een draadbreuk. En anders zit je met een mogelijk massaprobleem.

Terug
Bovenaan