Universele afstandbediening

Patatties

Net ingestapt
Goedemiddag Allemaal,

Ik heb in mijn auto een startonderbreker zitten op afstandsbediening. Echter, het kastje begint steeds slechter te werken, en ik ben bang dat 'ie 't op een bepaald punt helemaal niet meer doet. Ik ben er vandaag mee langs de garage geweest om te zien of die uit te bouwen is, maar dit leek niet het geval (of werd zeer prijzig.)

Mijn vraag is het volgende:
Zijn er universele afstandsbedieningen die te programmeren zijn met het signaal van de huidige?

Betreft een Mazda 323f uit 1996. Als ik het goed zie (maar weet niet zeker) dan is het alarm een ASN BAS 322.

Dat ga je niet vinden denk ik.

Een 323 uit '96 daar hoeft toch geen startonderbreker op? Gewoon doorverbinden?

Een 2 a 3 uurtjes zal er toch wel voor betaald moeten worden om het spul te verwijderen. Das nog steeds niet duur. Maar zo'n systeem uit 1996 is lekker simpel nog en er is geen mens die zich daardoor nog laat tegenhouden. Geeft alleen maar problemen.

Zo'n afstandsbediening moet precies het juiste type zijn en dan ingeleerd worden. De kans dat je voor zo'n oud systeem het juiste kan vinden is al erg klein. Dat je er eentje kan vinden die nog ingeleerd kan worden op jouw systeem; en dat je iemand vindt die dat kan doen... dan moet je echt heel graag willen. Goedkoop gaat dat in ieder geval niet worden. En een expert zal er dan zeker een aantal uur mee bezig zijn.

PDF linkje hier werkt niet meer maar misschien vind je het nog ergens anders of kunnen deze leden je verder helpen:
https://323fclub.nl/viewtopic.php?t=15992

Terug
Bovenaan