Uitslag Formule 1 spelletje 2021: Bahrein, Sakhir

Ik geef deze race het cijfer:

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Ivanov

Moderator

Bloedstollen en een gevecht op de baan voor de overwinning, zo zien we het graag. Nog liever met Max als overwinnaar, maar dit keer moet je het Hamilton nageven: hij heeft een puike race gereden en daadwerkelijk gewonnen. Sergio Pérez weet zich goed te herstellen en toont in de race aan waarom Red Bull hem gehaald heeft: hij rijdt van een pitlanestart naar P5. Nu alleen nog zorgen dat straks de kwalificatie naar behoren verloopt en het gevecht vooraan is 2 tegen 2. Al vermoed ik, gezien het tempo van Bottas, dat we dan toch weer tegen een 2 tegen 1 kijken, de twee Red Bulls tegen de ene Mercedes van Hamilton.

De uitslag en meteen de tussenstand:
Code:
1	mrs daf-xf	33	Punten
2	Nico GTR	31	Punten
3	Total Loss	28	Punten
4	Richie	27	Punten
4	Clocala	27	Punten
6	opel-omega	26	Punten
7	beretta	25	Punten
7	Pensionada	25	Punten
7	Ivanov	25	Punten
7	Marvant	25	Punten
11	Guus Leferink	13	Punten

Tot de volgende GP.

Thanks Ivan.
Ik geef de race een 8, was zeker een 9 geweest indien Max gewonnen had, wat een spanning.
Snapte totaal niet waarom Max na de inhaalmanoeuvre even later opeens die plek weer kwijt was, snapte er niks van, tot ik paar ronden later hoorde dat hij die plek vrijwillig teruggaf vanwege de "wens" van de FIA. Nou lekker dan. :(
Was in ieder geval wel een heel vermakelijk begin van dit nieuwe seizoen! (y)

Dank voor de moeite en het rekenwerk Ivanov!

De race geef ik een dikke 8. Wat een bloedstollend gevecht aan het einde. Ik had sinds lange tijd echt weer eens hartslag 180 o_O. Dit is hoe F1 hoort te zijn. Als dit een voorbode is voor het seizoen dan krijgen we een spectaculair seizoen. Net als iedereen was ik verbaasd dat Max de 1e plek weer afstond aan Hamilton. Ja Max heeft er voordeel uit gehaald in bocht 4. Maar heeft Hamilton dat niet 29x gedaan met een tijdwinst van ca. 0,2 sec per keer? We kunnen er lang of kort over praten, het is zoals het is. Volgende race revanche (y).
Jammer van de pech van Perez, want die reed ook een dijk van een race. Als....ja als die er vooraan bij had gezeten had ik het nog wel willen zien met die Mercedessen. Het was nu weer ouderwets 2 tegen 1. Volgende race de wheelgun van de Mercedes pitcrew maar even saboteren :LOL:........

Terug
Bovenaan