uitschakelen rechter airbag chevrolet matiz 2008

Guest
Goede dag ,

Ik ben opzoek naar de weerstand van de rechter dashboard airbag van een chevrolet matiz uit 2008.
Omdat er vaak alleen wordt gereden , willen we het kinderstoeltje tijdelijk voorin plaatsten.

Is er iemand met deze gegevens?

alsvast bedankt voor de feetback !!!

Alleen bij een maxicosi moet ie uit omdat het kind dan in omgekeerde richting zit. Bij een kinderstoeltje of zitverhoger moet je de airbag gewoon aan laten.

Heeft deze auto niet simpelweg een knop, of mogelijkheid om de sleutel in te draaien zodat de passagiers airbag word gedeactiveerd?

DutchCarManiac zei:
Heeft deze auto niet simpelweg een knop, of mogelijkheid om de sleutel in te draaien zodat de passagiers airbag word gedeactiveerd?

Lijkt er op dat Daewoo daar toen niet in geïnvesteerd heeft.

golfdiesel zei:
DutchCarManiac zei:

Lijkt er op dat Daewoo daar toen niet in geïnvesteerd heeft.

Haha ik zou het echt niet weten.. terwijl ik ze toch regelmatig in de werkplaats zie. Zodra een Matiz aangereden komt kun je er haast op rekenen dat het een boel centjes gaat kosten.. of ze zijn krokant van onder, lekken olie bij het leven, of de ophanging valt uit elkaar.

Niks ten nadele van de Matiz van TS natuurlijk. Het bouwjaar van zijn/haar auto is nog redelijk recent, terwijl ik praat over de vorige generatie Matiz, toen het nog Daewoo was in plaats van Chevrolet.

Terug
Bovenaan