trekhaak aansluiting

Math 1988420

Net ingestapt
Hallo heb dit probleem , rechter knipperlicht gaat niet bij mijn aanhangwagen en fietsrek. heb deze twee geprobeerd op een andere auto dan gaan ze wel. als ik een test meetlampje aan de contact van de stekker aan de auto gaat deze wel knikkeren maar als ik dan mijn fietsrek of aanhanger dan gaat die niet de rest gaat alles.

Dan wordt er dus geen contact gemaakt op die pool in de stekkerdoos. (ik neem tenminste maar aan dat het wel dezelfde pool betreft als bij de andere testauto)
Betreffende pool te ver naar achteren gedrukt / uitgesleten / zit niet goed vast in de stekkerdoos?

Zal best, maar als die pool in je stekkerdoos net geen contact maakt met de tegenpool in de stekker van je fietsendrager/aanhanger dan gaat het knipperlicht van je fietsendrager/aanhanger nog niet werken.

Om wat voor een auto gaat het? Eén waarbij de stekkerdoos nog is afgetapt van de achterlichten, of één met een canbusmodule? Een testlampje heeft een veel lager vermogen en die een veel hogere weerstand dan de 21W gloeilamp die in een achterlicht wordt gebruikt.

Terug
Bovenaan