Toyota Corolla Touring Sport onder 80 dkm, onder 24k

ZuinigRijder

Startmotor
Beste Autoweekers,

Zo ik mag van mijn vrouw een Corolla 2e hand kopen,

Bij Louwman, een grotte dealer van Toyota, heb ik een Corolla van onder 80'000 km, die heeft vroeger 2 Toyota stickers op de 2 voor-deuren. Dit lijkt een zakelijk auto was het.

Een salesman zei: dit was van een Olympische speler, een andere salesman: dit was een interne zakelijk auto van een Toyota werknermer. Waar moet ik opletten ?

Groeten,

In de Finnik app van de salesman die zegt dat de auto misschien van een Toyota werknemer was, zie ik dit geschiedenis
- Lease-maatschappij: 09 Aug 2020 (eerste tenaamstelling) tot 20 Dec 2022:
- Lease-maatschappij: 20 Dec 2022 - 30 Dec 2022
- Autobedrijf: 30-12-2022-31-1-2023
- Autobedrijf: 31-1-2023 - heden

Aantal eigenaren: 1 (4 incl. autobedrijven)

Wat betekent dit ?

Autobedrijven schuiven onderling nog weleens met handel. Als hij bijvoorbeeld door een vw dealer ingeruild wordt verkoopt die hem weer door aan een toyotadealer. Lijkt me niet zo'n probleem. Neem aan dat je minimaal een jaar garantie krijgt ook.

Dank je wel,

En ik heb nog een vraag: ik wil een licht-kleur auto vanwege de hitte in de zomer:
- wij zullen aanemer voelen in een witte of zilverige auto dan in een zwarte / donkere auto
- de zomer hitte zal de kleur van een donkere auto slechter maken.

Maar, het lijkt me op dat bij een witte auto, als hij niet vaak is gewassen, dan lijkt hij viezer dan een donkere auto.

Dus misschien ik ga een zilverige auto kiezen. De vraag is: "is er vaak een verschil kwa prijs tussen een witte of een zilverige auto ? "

Dank je wel,

En ik heb nog een vraag: ik wil een licht-kleur auto vanwege de hitte in de zomer:
- wij zullen aanemer voelen in een witte of zilverige auto dan in een zwarte / donkere auto
- de zomer hitte zal de kleur van een donkere auto slechter maken.

Maar, het lijkt me op dat bij een witte auto, als hij niet vaak is gewassen, dan lijkt hij viezer dan een donkere auto.

Dus misschien ik ga een zilverige auto kiezen. De vraag is: "is er vaak een verschil kwa prijs tussen een witte of een zilverige auto ? "
Zilver kan ietsjes duurder zijn. Komt omdat wit meestal uni lak is en zilver metallic lak. Metallic wordt toch wel gezien als meerwaarde.

Dank jullie wel,
Ik ben benieuwd, voor een licht-kleurige Corolla van 2-4 jaar oud, welke van de volgende auto's is het meeste "bang for the buck" ?

Uitvoering = Active, Bj 2021, kmstand 42.731, prijs 24.995

Uitvoering = Active, Bj 2020, kmstand 57603, prijs 23.880

Uitvoering = Dynamic Limitted (beetje meer optie dan Active), bj 2020, kmstand 63038, prijs 24.695

UItvoering = Active, bj 2020, kmstand 72.358, prijs 23880

Bedankt,

Terug
Bovenaan