Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob076 zei:Overigens mankeert je Lancia niets. Dat heet karakter, geen kwaaltjes. Als 'ie niet start dan kun je nog altijd een klapstoeltje pakken, ervoor gaan zitten en van het prachtige design genieten!![]()
Rob076 zei:SCHITTEREND!!!
Een prachtige auto in een erg gave kleur, inclusief het interieur! Die grille zou inderdaad een vooruitgang zijn, dit staat niet erg mooi.
Overigens mankeert je Lancia niets. Dat heet karakter, geen kwaaltjes. Als 'ie niet start dan kun je nog altijd een klapstoeltje pakken, ervoor gaan zitten en van het prachtige design genieten!![]()
Joël D. zei:Rob076 zei:Overigens mankeert je Lancia niets. Dat heet karakter, geen kwaaltjes. Als 'ie niet start dan kun je nog altijd een klapstoeltje pakken, ervoor gaan zitten en van het prachtige design genieten!![]()
Exact. En je bent niet ongelukkig als hij kapot gaat, maar juist gelukkig als hij het blijft doen.![]()
Wijze woordenJoël D. zei:Rob076 zei:Overigens mankeert je Lancia niets. Dat heet karakter, geen kwaaltjes. Als 'ie niet start dan kun je nog altijd een klapstoeltje pakken, ervoor gaan zitten en van het prachtige design genieten!![]()
Exact. En je bent niet ongelukkig als hij kapot gaat, maar juist gelukkig als hij het blijft doen.![]()
Op de foto's ziet het er een stuk rooskleuriger uit dan het eigenlijk is, in 't echt valt het wel op. Zal 't met andere foto's ook wel laten zien binnenkort. Maar voor zijn leeftijd is het best een strakke auto ja.Escher zei:Gefeliciteerd iig met je nieuwe aanwinst, ik vind het best een mooie auto voor zijn leeftijd! In- en exterieur zien er naar mijn mening nog erg goed uit op de foto's, zeker voor de prijs die je maar hebt moeten betalen. Veel veilige km's gewenst!
Deels wist ik van de problemen (had me van tevoren ingelezen over typische Delta-kwaaltjes), maar het roestgat bijvoorbeeld kwam ik pas na aankoop achter. Niet goed genoeg gekeken... al weet ik niet of ik 'm dan had laten staan. Er moet wel wat aan te doen zijn.Nissan GT-R zei:leuk ding, wist je die problemen al toen je hem kocht?
Ik heb al heel enthousiast een werkplaatshandboek besteld, ben alleen niet heel technisch ingesteld... maar ik vind 't wel leuk om ermee te prutsen en daar van te leren. Dus wat dat betreft is dit een mooie uitdagingTerence zei:Als ik het zo hoor ben je er niet vies van zelf wat aan je auto te doen, dan moeten die thermostaat en knipperlicht vast wel lukken! En ook die stationairloop moet je een eind mee komen![]()
.Timo zei:En even offtopic... Rob, ook een Bredanaar? Ik woon er iig wel dus wie weet zie je 'm ooit nog ergens staan of rijden big smile smiley
Rob076 zei:Joël D. zei:Rob076 zei:Overigens mankeert je Lancia niets. Dat heet karakter, geen kwaaltjes. Als 'ie niet start dan kun je nog altijd een klapstoeltje pakken, ervoor gaan zitten en van het prachtige design genieten!![]()
Oeh, da's een mooi tegeltje!![]()
Mechanix zei:Hoe hard weet ik niet, want de kilometerteller was kapot!
D. Elzinga zei:Mechanix zei:Hoe hard weet ik niet, want de kilometerteller was kapot!
En de snelheidsmeter?
Rob076 zei:.Timo zei:En even offtopic... Rob, ook een Bredanaar? Ik woon er iig wel dus wie weet zie je 'm ooit nog ergens staan of rijden big smile smiley
Helemaal juist! Waar ergens ben jij gestationeerd? Dan ga ik even extra letten op een Delta, hoewel me die normaal ook niet ontgaan![]()
Bofkont zei:Mijn buurman heeft een Hf 2.0 Turbo, echt een kanon is dat.
Persoonlijk zou ik eentje kopen met een zwaardere motor want het verbruik is nagenoeg gelijk.
Want ook de Hf turbo van mijn buurman loopt zo rond de 1 op 10.
Laatst nog op Viva Italie, stond er een knalrode HF facelift in topstaat, echt geweldig mooi![]()
basvijn zei:Ik haalde overigens probleemloos 1 op 12 a 13. Wat me ook is bijgebleven zijn de kosten om hem te onderhouden, want die waren wel hoger dan gemiddeld!
Joël D. zei:https://i931.photobucket.com/albums/ad160/Lentepool/Autos/tegeltje.jpg
< Delta..Timo zei:Rob076 zei:.Timo zei:En even offtopic... Rob, ook een Bredanaar? Ik woon er iig wel dus wie weet zie je 'm ooit nog ergens staan of rijden big smile smiley
Helemaal juist! Waar ergens ben jij gestationeerd? Dan ga ik even extra letten op een Delta, hoewel me die normaal ook niet ontgaan![]()
Geeren-Noord... niet de meest relaxte wijk. En dat is nog een understatement. Maar wel zonder vergunning parkeren![]()
Een Kappa SW zelfsMonsieur Le Loure zei:de Kappa die ik heb
Zoveel is er niet te zien hier, alleen veel hangjongerenRob076 zei:Oh, die wijk bestaat echt? Ik wil daar serieus nog eens heengaan.... Mocht je ooit bij Zandberg/Ginneken zijn, dan moet je maar een teken geven![]()
De rode HF die bij de Delta stand stond (ik heb ook geen andere gezien?), net als ik, staat te koop (als ie inmiddels niet is verkocht ondertussen).Laatst nog op Viva Italie, stond er een knalrode HF facelift in topstaat, echt geweldig mooi
Dat begin ik inmiddels ook te denken ja. Open een willekeurige verkoopsite en ik zie meer Integrales te koop dan een HF van na 1993.Naar mijn idee zijn hier zelfs minder exemplaren van dan van de HF-versies van de eerste, vierkante Delta.
Zou ik niet doen. Daar ga je op leeg lopen als je zoiets fatsoenlijk wilt onderhouden. Ow en de aanschafprijs zal ook minstens 3k moeten zijn wil je een redelijke vinden. Alles daaronder gaat je minstens nog eens dat kosten om de auto in goede staat te brengen.HF Turbo is wel geweldig ja, ik zou er gelijk voor ruilen.
Correct.En de 1.6 is het meest hufterproof
Vandaar ook alleen ruilenPaulus0013 zei:Zou ik niet doen. Daar ga je op leeg lopen als je zoiets fatsoenlijk wilt onderhouden. Ow en de aanschafprijs zal ook minstens 3k moeten zijn wil je een redelijke vinden. Alles daaronder gaat je minstens nog eens dat kosten om de auto in goede staat te brengen.HF Turbo is wel geweldig ja, ik zou er gelijk voor ruilen.
Je zal niet de eerste zijn die goedkoop een HF op de kop tikt en die na korte tijd weer weg doet vanwege de hoge kosten (voor bv apk).
.Timo zei:Zoveel is er niet te zien hier, alleen veel hangjongerenRob076 zei:Oh, die wijk bestaat echt? Ik wil daar serieus nog eens heengaan.... Mocht je ooit bij Zandberg/Ginneken zijn, dan moet je maar een teken geven![]()
Zandberg kom ik bijna nooit, toevallig eerder vandaag wel... Waar onder andere deze schone Italiaanse stond, de jongere zus van:
![]()
![]()
Rob076 zei:
Daewoo-Chevrolet zei:Mooie update! Updates voor de oude goedkope bakken vind ik juist de meest interessante, zeker van zo'n fraai en ondergewaardeerd model. Heb je al (gekookte) lijnolie voor de bumpers geprobeerd?