Marcel21674
Wegverkenner
Kan teveel tegendruk in je uitlaatsysteem zorgen voor foutcodes in je ECU?
Ik heb fff voor nood, een katalysator onder mijn auto gefabriekt, die eigenlijk voor een 1.8L is ipv. een 2,5L.
Op zich loopt de motor daar prima mee, maar heb wel het idee, dat hij hoger in toeren wat vermogen kwijt raakt.
Ik denk, dat hij op de snelweg te veel tegendruk heeft, waardoor de motor een foutcode 17 genereerd.
Wat duid op een mengsel probleem, volgens het werkplaats handboek.
Naar mijn idee, kan te veel tegendruk inderdaad zorgen voor een te rijk of te arm mensel.
Ik heb fff voor nood, een katalysator onder mijn auto gefabriekt, die eigenlijk voor een 1.8L is ipv. een 2,5L.
Op zich loopt de motor daar prima mee, maar heb wel het idee, dat hij hoger in toeren wat vermogen kwijt raakt.
Ik denk, dat hij op de snelweg te veel tegendruk heeft, waardoor de motor een foutcode 17 genereerd.
Wat duid op een mengsel probleem, volgens het werkplaats handboek.
Naar mijn idee, kan te veel tegendruk inderdaad zorgen voor een te rijk of te arm mensel.