Ja het wemelt hier van de oude Fordjes en Volvo's

Beter dan al die nieuwe meuk
Een Mustang is leuk, maar heb daar verder eigenlijk niks mee... "Iedereen" wil al een Mustang, en de meeste zijn "karig" uitgevoerd vergeleken met bijv. een Thunderbird.
De eigenaresse van de camper is superblij met de camper, en heeft em al naar eigen smaak ingericht en zelfs een naam gegeven.
Zoals ik aangaf, ben ik wat gaan rondkijken naar een Capri.
Ik had een grijze 2.3, met 5bak en stuurbekrachtiging, op het oog, maar daar kwam al iemand voor kijken, dat duurde weer enkele weken, en die kijker was vorige week wezen kijken bij de grijze Capri.
Dus ik de boel maar warmhouden, en zondag gevraagd hoe of wat, want anders wil ik graag langskomen.
Nu wilde de kijker er nog even over nadenken, en het eind vd week laten weten hoe of wat....
Dus dat schiet niet echt op voor mij, maargoed, wie weet....
Afgelopen week werd er ineens een blauwe Capri aangeboden, ook 2.3, 5bak en stuurbekrachtiging, compleet gerestaureerd maar de beste man doet er verder niks mee.... Deze was iets duurder, maar een auto klaarmaken kost ook een godsvermogen....
Ook daar een berichtje heengedaan en gevraagd hoe of wat en dat ik evt wel interesse heb, maar er nog een andere ook een optie is....
Deze gaf aan niks vast te houden, en geef hem groot gelijk.
Dus ik in zak en as, afwachtend op een bericht vd grijze Capri.. Donderdagavond weer een bericht gestuurd, en vrijdagochtend kreeg ik bericht dat de kijker hem vrijdagavond op kwam halen. Maar dat ik een slag om de arm moest houden.. Dus de verkoper had er nog twijfels bij, wat ik ook wel snap....
Vrijdag de verkoper vd blauwe weer een berichtje gestuurd, en verhaal uitgelegd.
Deze vertelde dat er gisteravond, donderdagavond dus, iemand is wezen kijken en vrijdagavond of zaterdag liet weten hoe of wat

Tuurlijk... heb ik weer.... Zo wordt t spul nauwelijks aangeboden, en zo zou ik mogelijk nog achter het net vissen....
Vrijdagavond bericht dat de grijze definitief verkocht is, dus ik meteen contact gezocht met de verkoper vd blauwe.
Deze gaf aan dat het met de andere kijker niet wat werd, en dat ik zaterdag wel langs kon komen

Zaterdagmiddag die kant opan met een kameraad, auto bekeken, en manman wat een pareltje zeg
De auto was helemaal uit elkaar geweest, supernetjes gelast, profesioneel compleet gespoten (binnen en buiten) en met veel nieuwe onderdelen weer opgebouwd.
Vorig jaar weer apk erop, en sindsdien staat ie meer in de garage stof te happen dan dat ermee werd gereden.
Er waren nog een paar puntjes die mij wat tegenvielen, zo is het hemeltje niet vernieuwd en het rempedaal had een zwaar punt.....
Desondanks heb ik toch een deal met de verkoper kunnen sluiten, en heb ik hem meegenomen

Er zit een Ashley big bore uitlaatsysteem onder, en dat klinkt bruut, maar voor lange afstanden wordt je knettergek

Toeval wil dat de motor in deze Capri bij mij wegkomt

Dus eigenlijk heb ik mn motorblokkie teruggekocht
Onderweg naar huis was het rempedaal weer goed, maar vandaag was het zware punt er weer...
De hoofdremcilinder is gereviseerd, maar ik vermoed dat daar iets niet helemaal goedzit.
Ik zet er gewoon een nieuwe op, en kijken dan wel weer verder.
Voor het hemeltje heb ik iemand gevonden die ze nieuw plaatst, dus eens overleggen wat mogelijk is.
Ik ben er in iedergeval bijzonder goed te pas over