Taunusdrivers Beuntoko: Het reilen en zeilen van mijn Oldtimer Fordjes. >>Update Taunus + stuur Granada<<

De meeste witte randen en/of teksten die op nieuwe banden zitten worden blauw aangeleverd, die beschermlaag moet je er even af wassen.:)

Janneman zei:
Muddy Bandit zei:
Voor de kans op een boete wegens overschrijding van het trekgewicht zal die combi in ieder geval ideaal zijn. :)

Dat is wel een goede. Ik heb ruim 10 een mercedes 207 als buscamper gehad. Daar mocht je wel een kar met auto achter hangen.

In de praktijk was dat met de 72 pk diesel niet erg handig.

Ik heb mijn Alfa een tijdje op een 207 (of misschien 307, dat weet ik niet meer) met caravan erachter naar de circuits gereden. Da's ook niet wat je noemt... snel.

Haha toen kon dat allemaal nog:p

Afgelopen weekend maar eens wat orde op zaken gesteld bij de Beuntoko...

Boel eens goed opgeruimd, auto's ff luchten en met de '82er Granada gangs geweest.

wcO6Gmkh.jpg

Toen ik de Granada station kocht, lag de kofferbak vol met extra onderdelen, dus in het kader van "opruimen" een deel maar eens gemonteerd.

Nieuwe waterpomp, thermostaat, distributieset en koelvloeistof.

De vloeistof wat zowiezo geen overbodige luxeo_O

3d7whXMh.jpg

Vervolgens de radiateur er voorweg en de boel verder losgehaald. Gelukkig wilde de krukaspoelie los, maar daar was ooit al eens een strijd gevoerd:eek:

3lpqrhYh.jpg

Verder bleek de viscofan vastgeslagen te zijn, en ik had gelukkig nog een goede liggen:)

iQuObqxh.jpg

De boel weer opgebouwd, ontlucht en we kunnen weer rijden!

geSt2m1h.jpg

RytuNclh.jpg

Voor het fijne mogen de rotor en verdelerkap ook nog vervangen worden, die moet ik nog een keer bestellen.
En er moeten nog een paar bandjes gewisseld worden, 2 banden op de spaakvelgen zijn antiek, en heb nog 2 nieuwe banden liggen in dezelfde maat.

Een paar maand terug de Transit gekocht, en de bak was niet al te fijn.
De verkoper had nog een bak liggen, maar die bleek ook niet fris.

Dus opt dorp rondgevraagd, en gelukkig had iemand nog een bak liggen. wel zonder koppelingshuis en met electrische telleraansluiting.

Nu is mij verteld dat je het staartstuk kan omdoppen, en dan ist ook terecht. Dus dan moet dat ook wel goedkomen.

Dus de Transit aangeslingerd na 6 weken stilstand. De V6 liep mooi, maar ik rook een benzinelucht.
Motor uit, en onder de Transit lag al een plasje...

Bleek de slang bij de carburateur te lekken... Dus iets ingekort en de lekkage was verholpen.

4firfEah.jpg

Toch de boel maar eens preventief vervangen voor E10 proof slang...

Onderweg naar de Beuntoko merkte je echt wel dat de bak op z'n eind liep... Veel lawaai, kraken, knarsen, joelen en rauw schakelen:)

Aangekomen de Transit op bokken gezet, hij past niet in de Beuntoko:p

Wrch9HUh.jpg

Boel maar eens losgedraaid, en dan kom je nog een verrassing tegen...
De stekker vd achteruitrijschakelaar is verlengd, en hebben ze door een opening in de bak gedaan en vervolgens de stekker er weer aangemaakt....

lwjnndwh.jpg

Vervolgens zat de bak alleen nog aan de motor en baksteun vast, en dat heb ik vd week even losgehaald.
e1JSv6Wh.jpg

De baksteun was nog wel een uitdaging, die hangt in beugels die tussen de chassisbalken en bladveren zitten...
En onder de baksteun lopen 2 uitlaten, dus door de breedte, de beugels en de beperkte ruimte door de uitlaat, nog wel even aan het stoeien geweest om de baksteun er tussenuit te krijgen.

Uiteindelijk nadat ik de bak heb losgedraaid, kreeg ik wat meer ruimte om de baksteun ook weg te halen.

ReybJl0h.jpg

Dat de bak exit was, is goed te zien...

0NDJsOhh.jpg

Lagers kapot, tandwielen ingevreten, dus echt exit.
XTXFeHQh.jpg

Vervolgens de uitdaging om het staartstuk te wisselen.

Bouten los en we zien wel wat er gebeurt, de bak is immers toch aan puin, dus proberen kan altijd.

Ik kreeg wat speling op het staartstuk, maar na 5mm hield het op....

Dus de hulplijn even ingeschakeld, en die had nog wat tips en tricks. Er zou een palletje in de schakelstang zitten die los moet.
Boel bekeken, en net dat ene palletje over het hoofd gezien...

Dus binnenkort maar eens verder priegelen, en hopen dat het lukt!

30Mp7q2h.jpg

Als de bak er weer onderzit, gaat ie voor de apk, ben erg benieuwd...

Mooi werk man! Fijn dat de bak er precies nog uit kan. Dan kan de andere bak er dus ook precies weer in ;)

Taunusdriver zei:
Dat de bak exit was, is goed te zien...

0NDJsOhh.jpg

Tsja, gevalletje heel duidelijk.... maar die prise-as kun je in ieder geval nog wel een 2e leven gaan geven in de vorm van een centreertooltje voor de koppeling.;)

Man man man, toch knap dat je best nog een eind hebt gereden met die bak, dat vergt ook wat vaardigheid.(y)

Puzzelen met versnellingsbakken, je hoefde thuis geen verantwoording af te leggen waar je geweest was => bakolie meurt!!!

Haha ja die olie stinkt idd. Nu is mijn vriendin wel wat gewend inmiddelso_O:p

Gelukkig heb ik in het verleden al eens een paar centreer tooltjes gemaakt, dus is nu niet nodig.

Inmiddels zit de goede bak weer in elkaar. Was nog wel even gepriegel, maar als je het trucje eenmaal kent, is het allemaal niet zo spannend.

Aan het einde van de schakelstang zit een verloopstukje waar de versnellingspook invalt.
Dat verloopstukje zit met een paspennetje vast, en als je die lostikt, heb je het staartstuk zo los.
Maar die paspen zit wat schuin in de as, en het ronde gat maakt het er niet makkelijker op...

Paspen zit rechtsboven in het gat.
Vx950qDh.jpg

Dus hoppa, de kroam uit elkaar!

iRMzlTsh.jpg

En toen de goede bak.
49GFJ1Lh.jpg

Als eerste dat paspennetje losgetikt, vervolgens de achteruitrijschakelaar, electronische km teller, vergrendelingsplaatjes vd 5e versnelling, en de 6 bouten waarmee het staartstuk op de bak zit los.

I2gW0Vxh.jpg

Nu is de vertanding van het tandwiel vd km tellerkabel anders dan van de electronische....

49GFJ1Lh.jpg

De tandwielen worden door een klein wormwiel op de as aangedreven, en die moet dus ook overgezet worden.

K61PkxPh.jpg

De as waarop dat wormwiel geklemd zit, heeft een kleinere diameter dan het einde vd as met de splines...

Om nou een hele bak uit elkaar te trekken is ook niet de bedoeling, maar de heren ingenieurs hebben daar gelukkig wel over nagedacht:)

wCCRsIQh.jpg

Dus dat scheelt weer, dus het fijne wormwiel verwarmd (klempassing) en op de juiste plek op de as weer gemonteerd.

Verder een paar nieuwe keerringetjes bij de tellerkabel en de keerring achterin de bak.

Een nieuwe pakking ertussen en de boel weer in elkaar gezet.

Het wormwiel precies goed.
4UDNcorh.jpg

Dus de bak is klaar voor montage onder de Transit!

divxUwhh.jpg

Die wil ik deze week er weer onder knutselen, de Transit staat buiten, dus het moet wel droog zijno_O

Verder gisteren nog even een Taunus opgehaald:Do_O:p

zij8cnfh.jpg

Dikke 2deurs TC2 met 2.0 OHC automaat..:T

xjCTYDmh.jpg

tNzybgmh.jpg

S95dqjNh.jpg

De apk is er net af, en het slimste is dat de vorige eigenaar met de vooras op een betonblok is gestuiterd waardoor het subframe krom is...

uaN9Feih.jpg

Het ding ziet er niet uit, maar is nog bijzonder hard. Plaatwerk is nergens door, rechtsvoor bij de kriksteun wat laswerk, het achterpaneel zitten een paar gaatjes en rechtsachter bij de wielrand/achterscherm zit wat rotterij.

Dus weer zo'n gevalletje van tsjah.... Interieur is nog redelijk netjes, bekleding wel wat kapot/gescheurd maar zie het vaak veel erger.

Had em gekocht voor onderdelen, maar istie eigenlijk nog te goed voor.... Denk dat ik hem zo probeer door te schuiven, heb zelf weinig met TC2 modellen, maar het wordt allemaal wel schaars...

Mooi klusje.

Die Taunus moet eigenlijk even helemaal beige gerold worden, dan staat ie er weer een beetje aardig bij. Subframe vervangen, APK erop en weer door. Zoiets? :)

Ja dat is wel leuk om te doen, heb er nu ook even de "rust" voor.

Die Taunus is het idd wel waard, maar ik wil m'n eigen pruttel ook verder klaarmaken.

Kon hem eigenlijk niet laten staan, als ik kijk wat er aan goede onderdelen aanzit.
- 2.0 motor
- baksteun
-cardan
- dashboard
- trekhaak
- goed plaatwerk
- nieuwe remklauwen
-nieuwe banden voorop

Als je hem weer apk klaar hebt, en idd alles weer in 1 kleur rolt, heb je een leuk ding en brengt hij €2000 á €2500 op.

Voor de apk is het het subframe, uitlaat (einddemper), remmerij nakijken want hij remt wat zwak. En mogelijk klein beetje laswerk.

Maar dat is voor een volgende:D wil graag de Transit klaarmaken, en heb de Granada ook nog staan....

Inmiddels zit de bak weer onder de Transit, en werkt alles weer zoals het hoort!

Geen lekkages en hij schakelt weer prima zonder bijgeluiden.

Verder hem alvast wat nagelopen voor de apk, dinsdag wordt ie gekeurd, dus ben benieuwd!

De benzineslang was poreus, dus die heb ik even vervangen voor E10 bestendige slang, en de kachelmotor jankte het uit. Kruipolie doet wonderen.

Morgenavond zet ik hem bij het apk station neer, en ben benieuwd wat ze tegenkomen, of dat ie er zo weer doorheen fluit.

We gaan het meemaken!

Nou inmiddels weer een paar weken verder...

De camper pastte bij mijn huidige apk garage niet binneno_O

Dus een andere opt dorp gevraagd, en die had het volgende lijstje:

- Stadslicht linksvoor
- Lichtbeeld rechtsvoor niet goed
- Massaprobleem achterverlichting

En dat is alleso_O

Stadslichtje had slechte massa, en aan de achterkant moet ik nog mee gangs.

Het lichtbeeld is nog wel een dingetje....

Het lichtbeeld buigt links af, en dat mag niet
mNSmcofh.jpg

Na wat beter kijken, lijkt het erop dat er een koplamp voor een RHD Transit inzit...
Inmiddels heb ik een setje goede koplampen opgescharreld, en komen als het goed is komende week binnen.

Dus dat valt mij reuze mee:cool:

Verder is de '78er Taunus alweer weg, en heb ik de '87er Sierra van mijn maat overgenomen, die stopt helaas met de hobby....

O7TU6YCh.jpg

5tnQ7rPh.jpg

SybxAhIh.jpg

BbJTsfch.jpg

Hij is ONK van 1987, kale uitvoering, maar gelukkig wel 2.0 met 5bak:cool:
Géén tectyl, géén laswerk, alleen een paar beginnende plekjes onderaan de dorpel.

Mijn maat heeft hem naar eigen smaak gemaakt, maar alle orginele onderdelen zitten er nog gewoon bij.

Maar eens kijken wat we ermee gaan doen....

De '93er GT station had ik ook nog staan, maar die is vandaag verkocht, en is onderweg naar België. De nieuwe eigenaar moest er 350km voor rijden, een echte liefhebber, en komt goed terecht:cool:

0gx98gth.jpg

xC6ONo4h.jpg

Was wel even slikken toen hij écht wegreed..... Heb hem bijna 4 jaar gehad, en het was en is nog steeds een goede en fijne wagen:cool:

Inmiddels is het alweer juni, en komend weekend is er weer het FordFreaks Treffen:cool:

Dus alvast enkele auto's klaargemaakt (waaronder de Sierra kombi).

so4Ow44h.jpg

QP6GpGnh.jpg

4IU2h2Nh.jpg

Komende week de Taunussen klaarmaken, en kan vrijdag de hele kroam naar het Treffen!:cool::D

Wel weer schik van!

Het is dat het echt niet kon, maar in de ideale omstandigheden had ik die Sierra best willen hebben. Goede herinneringen aan de Sierra station van mijn vader.

Taunusdriver zei:
kachelmotor jankte het uit. Kruipolie doet wonderen.
.
Klein vraagje: wat voor kruipolie gebruik je, en waar spuit je het?
Hoorde de tip onlangs ook al,één van onze auto's heeft ook zo'n jankende kachelmotor en vervanging is een hoop tijd, moeite en geld in dit geval...

Die taunus staat al weer op marktplaats in onderdelen , nieuwe eigenaar is heiaas geen liefhebber denk ik , toch wel jammer …

@Jaydoubleyou:
Wie weet komt er ooit wel eentje in je bezit ;)

@fw TA Huckebein:
Gewoon kruipolie, had eerder Caramba, maar heb nu een busje van inferflon om te proberen.
Afhankelijk van wat voor kachelmotor je hebt, bij de Transit kon je het lagertje zien zitten, dus spuit je daar wat prut in.

@cappuccino:
Hij is naar een goede kennis van mij gegaan, de Taunus was een twijfelgevalletje, als ik wat meer tijd zou hebben, en ik hem zelf niet compleet kon verkopen, sloopte ik hem waarschijnlijk ook. Goede onderdelen (en body's voor de cross) beginnen schaars te worden.

Taunusdriver zei:
@Jaydoubleyou:
Wie weet komt er ooit wel eentje in je bezit ;)

Zou leuk zijn. Al ontferm ik me nu over een Peugeot 107 met een bijzonder verhaal en weinig kilometers, waarvan ik hoop dat het een oldtimer kan worden in ons bezit.

Taunusdriver zei:
@fw TA Huckebein:
Gewoon kruipolie, had eerder Caramba, maar heb nu een busje van inferflon om te proberen.
Afhankelijk van wat voor kachelmotor je hebt, bij de Transit kon je het lagertje zien zitten, dus spuit je daar wat prut in.
/quote]
.
Gaat om een Suzuki Baleno 2017, geen idee waar dat ding zit :cry::confused: (zoals je ziet ben ik geen techneut met 2 rechterhanden, zou willen dat het wel zo was....)

Een Baleno uit 2017, ook geen idee:rolleyes:

Inmiddels weer wat weken verder.

De FordFreaks was wederom geslaagd, en over het weekend zo'n 120 auto's was het wederom de moeite waard!
Elk jaar gaat de kwaliteit van de auto's omhoog, er zijn nog wel wat "ragbakken" maar de parels zijn duidelijk in de meerderheid.

IKB8VIvh.jpg

Q6xAr0Sh.jpg

IwYC5Eqh.jpg

SYrlBDGh.jpg

LjY30L2h.jpg

k0fsWqqh.jpg

gAchjCkh.jpg

En dit hoort er dus ook bij:)o_O:D
57dYCmfh.jpg

R6M8Vydh.jpg

Verder is inmiddels de camper weer apk gekeurd, de verlichting was vrij vlot weer klaar, maar de koplamp is een verhaal an sich....
Ik had contact met mensen uit Amsterdam, en die hadden nog een setje koplampen over. Die hebben ze opgestuurd, maar toen het pakket bezorgd werd, was er niemand thuis.
Ook geen papiertje in de bus oid, en het pakket was meegenomen en zou bij een pick up point af te halen zijn, en daarvan zouden wij bericht krijgen...
Niks geen bericht, en de track&Trace gaf aan dat het pakket op het depot was....
Dus meerdere dagen later maar eens gebeld, en bleek dat het pakket beschadigd was, en de inhoud ook......

Lekker weer....

Gelukkig zijn er nog nieuwe te koop, dus die maar besteld, hij moet toch klaar, en die was mooi rap binnen.
Koplamp gewisseld, en sinds afgelopen week heeft hij weer 2 jaar apk:cool:

Nu was er een vrouw helemaal verliefd geworden op het campertje, en die heeft hem vandaag gekocht(y)
Die gaat er helemaal haar eigen ding van maken, en hij blijft in de buurt, dus ben benieuwd wat ze ervan gaat maken:p

Ook de 17M maar weer eens uitgegraven, gezien de aanhoudende brandstofprijzen toch die ouwe gasboot maar weer klaarmaken, scheelt altijd weer wat:cool:

HRNJaQsh.jpg

l7Z0upFh.jpg

AJNB2NSh.jpg

Heb er weer een accu opgezet, en alles doet het nog als vanouds:cool: maar ook het probleem met aanpakken....

Als je hem wil starten, neigt hij aan te pakken, maar pakt niet door.....

Hij choked het gas wel voor, maar het lijkt erop dat of de ontsteking niet goed is, of dat er ergens een klep wel of niet aangestuurd wordt op het moment van starten....

Verdelerkap, rotor, contactpunten en bougies zijn nieuw.

Misschien de condensator. Ook met een andere bobine geen verschil....

Ik ga weer even terug naar af, en probeer hem eerst weer op benzine te laten lopen, dat heeft hij tig jaar niet gedaan, dus dat zooitje ook maar eens bij langs, en eens rondvragen of iemand nog een goede carburateur heeft liggen, of die iig te reviseren is.

Komende week eerst maar een kannetje benzine halen, en kijken wat ie doet als er benzine in de carb zit.

En sinds de FordFreaks heb ik in de kop om een Capri te kopen, dus daar ben ik ook naar op "jacht" en inmiddels al een paar opties op het oog. Wordt ook vervolgd!

Mooie verzameling Fords daar in de regio.
Ik sprak vorige week een collega en zij komt bij jullie uit het dorp. Was dus zeker bekend met de oude Fords en Volvo's :)

Een Capri is leuk, dat front van de laatste Capri's vind ik gaaf.

Mooi dat jullie Ford Freaks treffen weer is geslaagd! En beter dat de camper weer door is naar een nieuwe bazin, die er mee aan de slag gaat!

Capri is erg gaaf, natuurlijk. Welk bouwjaar/model zoek je? Capri 1 is zo lief!

Als je aan een Capri denkt,dan zou je ook een Mustang kunnen overwegen.
Als Ford liefhebber mag die eigenlijk niet ontbreken in je verzameling.;)

Heb je net nog een PB-tje gedaan over een Sierra, is die nog ontvangen? Ging even niet helemaal goed op de telefoon, dus twijfel of hij verstuurd is.

Ja het wemelt hier van de oude Fordjes en Volvo's:cool: Beter dan al die nieuwe meuk

Een Mustang is leuk, maar heb daar verder eigenlijk niks mee... "Iedereen" wil al een Mustang, en de meeste zijn "karig" uitgevoerd vergeleken met bijv. een Thunderbird.

De eigenaresse van de camper is superblij met de camper, en heeft em al naar eigen smaak ingericht en zelfs een naam gegeven.

Zoals ik aangaf, ben ik wat gaan rondkijken naar een Capri.

Ik had een grijze 2.3, met 5bak en stuurbekrachtiging, op het oog, maar daar kwam al iemand voor kijken, dat duurde weer enkele weken, en die kijker was vorige week wezen kijken bij de grijze Capri.
Dus ik de boel maar warmhouden, en zondag gevraagd hoe of wat, want anders wil ik graag langskomen.
Nu wilde de kijker er nog even over nadenken, en het eind vd week laten weten hoe of wat....

Dus dat schiet niet echt op voor mij, maargoed, wie weet....

Afgelopen week werd er ineens een blauwe Capri aangeboden, ook 2.3, 5bak en stuurbekrachtiging, compleet gerestaureerd maar de beste man doet er verder niks mee.... Deze was iets duurder, maar een auto klaarmaken kost ook een godsvermogen....
Ook daar een berichtje heengedaan en gevraagd hoe of wat en dat ik evt wel interesse heb, maar er nog een andere ook een optie is....
Deze gaf aan niks vast te houden, en geef hem groot gelijk.

Dus ik in zak en as, afwachtend op een bericht vd grijze Capri.. Donderdagavond weer een bericht gestuurd, en vrijdagochtend kreeg ik bericht dat de kijker hem vrijdagavond op kwam halen. Maar dat ik een slag om de arm moest houden.. Dus de verkoper had er nog twijfels bij, wat ik ook wel snap....

Vrijdag de verkoper vd blauwe weer een berichtje gestuurd, en verhaal uitgelegd.
Deze vertelde dat er gisteravond, donderdagavond dus, iemand is wezen kijken en vrijdagavond of zaterdag liet weten hoe of wat:eek::(

Tuurlijk... heb ik weer.... Zo wordt t spul nauwelijks aangeboden, en zo zou ik mogelijk nog achter het net vissen....

Vrijdagavond bericht dat de grijze definitief verkocht is, dus ik meteen contact gezocht met de verkoper vd blauwe.

Deze gaf aan dat het met de andere kijker niet wat werd, en dat ik zaterdag wel langs kon komen:LOL::D

Zaterdagmiddag die kant opan met een kameraad, auto bekeken, en manman wat een pareltje zeg:cool:

De auto was helemaal uit elkaar geweest, supernetjes gelast, profesioneel compleet gespoten (binnen en buiten) en met veel nieuwe onderdelen weer opgebouwd.

Vorig jaar weer apk erop, en sindsdien staat ie meer in de garage stof te happen dan dat ermee werd gereden.

Er waren nog een paar puntjes die mij wat tegenvielen, zo is het hemeltje niet vernieuwd en het rempedaal had een zwaar punt.....

Desondanks heb ik toch een deal met de verkoper kunnen sluiten, en heb ik hem meegenomen:cool::LOL:

lETAEOz.jpeg

MRQN875.jpeg

8tA7D4g.jpeg

Kp6u2nG.jpeg

NLN1GqW.jpeg

25FyjM0.jpeg

Jca9bF9.jpeg

R4Ukd0Q.jpeg

g4LQDRE.jpeg

iv8jYkQ.jpeg

Er zit een Ashley big bore uitlaatsysteem onder, en dat klinkt bruut, maar voor lange afstanden wordt je knettergeko_Oo_O

Toeval wil dat de motor in deze Capri bij mij wegkomt:):p Dus eigenlijk heb ik mn motorblokkie teruggekocht:p

Onderweg naar huis was het rempedaal weer goed, maar vandaag was het zware punt er weer...
De hoofdremcilinder is gereviseerd, maar ik vermoed dat daar iets niet helemaal goedzit.
Ik zet er gewoon een nieuwe op, en kijken dan wel weer verder.

Voor het hemeltje heb ik iemand gevonden die ze nieuw plaatst, dus eens overleggen wat mogelijk is.

Ik ben er in iedergeval bijzonder goed te pas over:LOL::LOL::LOL::LOL:

Gaaf!! Deze moeten we eens naast mijn 1978 BMW 323i zetten. Denk dat ze toen ook concurrenten waren. Vergelijkbare recaro's erin, 2,3 liter 6 cilinder, de mijne van november 1978, de jouwe van 1979.

Gaaf kleurtje! Is dat de originele kleur of was hij ooit anders? En die louvre ofwel kattentrap achterop is ook geniaal!

Ziet er goed uit.
Nog even een fatsoenlijk luchtfiltertje erop i.p.v. die warme lucht happer, dat vind het motortje ook veel fijner.;)

Foi foi wat een mooi ding!
Ik weet dat de Ford-fanaten niet zo veel geven om originaliteit, maar toch een vraag daarover. Er staat Ghia op de achterkant en de zijschildjes. Ik vraag me af of het een Ghia is.... Hij mist een aantal kenmerken en bij de RDW staat hij als 2.3 S geregistreerd. Als het een Ghia was had dat er gestaan.
De S had aan de zijkant plakstrips met een grote S erop, dat zal wel verdwenen zijn bij het opnieuw spuiten. Ook kijken de stoelen opnieuw bekleed. Een S heeft Recaro's met geblokte stof. Laatste vraag, en dan houd ik op met zeiken over deze onmeundig mooie ONK Capri: is dit al de V6 met elektronische ontsteking (114 pk) of nog contactpunten (108 pk). 1979 was volgens mij het overgangsjaar....

Zo de knetter wat een giga gave bak :LOL:
Je verzameling was al top maar dit erbij is we echt gaaf.

Veel plezier met deze Capri maar dit gaat zeker lukken

Oh ja:eek: sprakeloos

Wat weer een leuke van die motor.
Veel heel veel plezier er van beste Marco(y)

Terug
Bovenaan