Suzuki @ Tokyo Motor Show

A

Anoniem

Guest
Concept cars voor de Tokyo Motor Show zijn bijna echt altijd voor de Japanse markt bedoeld en vaak komen ze met meerdere dingen dus gooi ik ze per merk even in 1 topic

Hanare
- Length × Width × Height: 3900 × 1800 × 1900mm
- Wheelbase: 2720mm
- Power unit: EV
- Automatic driving: Fully automatic driving (Level 5)
- Drive system: 4WD

026_o.jpg


027_o.jpg


028_o.jpg


029_o.jpg


031_o.jpg


032_o.jpg


034_o.jpg


036_o.jpg


Geïnspireerd op dit busje: https://response.jp/imgs/p/HyHJUDsvwEJjLfURx1fZfoRN5UBBQkNERUZH/1456309.jpg

Waku Spo
- Length × Width × Height: 3700 × 1650 × 1430mm
- Wheelbase: 2460mm
- Riding capacity: 4 people
- Power unit: PHEV
- Drive system: 4WD

013_o.jpg


016_o.jpg


014_o.jpg


017_o.jpg


018_o.jpg


015_o.jpg


020_o.jpg


019_o.jpg


022_o.jpg


Gebaseerd op de '82 Cervo https://response.jp/imgs/p/HyHJUDsvwEJjLfURx1fZfoRN5UBBQkNERUZH/1456294.jpg en daarop gebaseerde '83 Mighty Boy https://response.jp/imgs/p/HyHJUDsvwEJjLfURx1fZfoRN5UBBQkNERUZH/1456295.jpg

Hustler
- Length × Width × Height: 3395 × 1475 × 1680mm
- Wheelbase: 2460mm ・
- Power unit: Inline 3 cylinder 0.66 liter engine + Mild hybrid / Inline 3 cylinder 0.66 liter turbo engine + Mild hybrid
- Drive system: 4WD

001_o.jpg


002_o.jpg


007_o.jpg


009_o.jpg


008_o.jpg


003_o.jpg


010_o.jpg


004_o.jpg


Een Light Wagon x SUV combinatie van een auto die productierijp is en nauwelijks zal afwijken van het productiemodel. Het is de opvolger van de huidige Hustler. Dat overigens precies even lang is (want kei car) maar met een langere wielbasis van voorheen (2425 mm)

055_o.jpg


056_o.jpg
 
Wat een geniale apparaten! Met het verdwijnen van het A segment hier zou je toch hopen dat hier weer een markt voor komt.
 
Idd wat een leuke wagentjes. Zou hier toch ook een markt voor moeten zijn.
 
Vooral die Waku Spo is een superleuk ding! Mogelijk geïnspireerd op de Honda EV Concept, maar ik hoop dat een eventueel productiemodel de concept car meer trouw blijft dan bij Honda...

De Hustler spreekt me wat minder aan dan het oude model, iets té hoekig.
 
Geweldige karretjes ook hier. De Waku Spo doet me meer aan de eerste Toyota Tercel denken, de versie met kont, het type dat door boefje B100 in Bassie & Adriaan van de kade de zee in wordt gereden als hij de wegvarende pont probeert te halen (al zal niet iedereen dat helder op het netvlies hebben staan ;)). De Hanare is knettergek en toch op een Japanse manier bijzonder smaakvol ingericht.
 
Rutger DC zei:
Geweldige karretjes ook hier. De Waku Spo doet me meer aan de eerste Toyota Tercel denken, de versie met kont, het type dat door boefje B100 in Bassie & Adriaan van de kade de zee in wordt gereden als hij de wegvarende pont probeert te halen (al zal niet iedereen dat helder op de netvlies hebben staan ;)).

Nu je het zegt en ik herinner me dat fragment wonderwel.:D
 
010_o.jpg


015_o.jpg


016_o.jpg


008_o.jpg


002_o.jpg


004_o.jpg


Meer foto's Hustler: https://car.watch.impress.co.jp/docs/event_repo/tokyo2019/1214019.html

002_o.jpg


011_o.jpg


010_o.jpg


013_o.jpg


006_o.jpg


008_o.jpg


009_o.jpg


Meer foto's: https://car.watch.impress.co.jp/docs/event_repo/tokyo2019/1214120.html
 
Ik had de Hustler net zo goed in Nieuwe Auto's kunnen zetten want alles is gewoon productierijp..

013_o.jpg


014_o.jpg


026_o.jpg


027_o.jpg


020_o.jpg


015_o.jpg


017_o.jpg


028_o.jpg


024_o.jpg


025_o.jpg


004_o.jpg


002_o.jpg


008_o.jpg


007_o.jpg


005_o.jpg
 
Terug
Bovenaan