Rutger DC
Asfaltkampioen
Maruti-Suzuki ontwikkelt momenteel zowel een nieuwe generatie Celerio als Alto. De Alto is een duidelijk lager gepositioneerd model.
*edit: dit waren spionagefoto's van de Celerio.
Bron: https://gaadiwaadi.com/world-exclusive-2021-maruti-suzuki-alto-spied-for-the-first-time/
Momenteel wordt de Alto nog slechts als 800 geleverd, de versie met K10-motor is al even geleden geschrapt om plaats te maken voor de S-Presso.
Maruti-Suzuki heeft veel auto's in de aanbieding die we hier onder het A-segment zouden scharen: de Alto, S-Presso, Wagon R, Celerio en Ignis.
*edit: dit waren spionagefoto's van de Celerio.
Bron: https://gaadiwaadi.com/world-exclusive-2021-maruti-suzuki-alto-spied-for-the-first-time/
Momenteel wordt de Alto nog slechts als 800 geleverd, de versie met K10-motor is al even geleden geschrapt om plaats te maken voor de S-Presso.

Maruti-Suzuki heeft veel auto's in de aanbieding die we hier onder het A-segment zouden scharen: de Alto, S-Presso, Wagon R, Celerio en Ignis.