Subaru Levorg (2020)

Rutger DC

Asfaltkampioen
De Subaru Levorg, een van de slechtst verkochte stationcars in Nederland ooit, is inmiddels niet meer op de Nederlandse markt leverbaar, maar de auto zou binnen enige tijd kunnen terugkeren als de tweede generatie klaar is. Op de Tokyo Motor Show debuteert de nieuwe Levorg, die uiteraard van Subaru's modulaire platform gebruik zal maken die al dienstdoet onder de Impreza, XV, nieuwe Legacy, Forester en Ascent. Momenteel heeft de Levorg een atmosferische 2.0 en buiten Europa 1.6T of 2.0T benzinemotoren, het ligt voor de hand dat de Levorg profiteert van e-Boxer-techniek.

p25yf6lbgxel.jpg

6p4y4jkbkqxs.jpg

Ik snap niet dat Subaru in Europa nog bestaat en dat Daihatsu verdwenen is. In Nederland heeft een Subaru met AWD en torenhoge BPM geen bestaansrecht, terwijl we zitten te schreeuwen om betaalbare Daihatsu's.

GT 1973 zei:
Ik snap niet dat Subaru in Europa nog bestaat en dat Daihatsu verdwenen is. In Nederland heeft een Subaru met AWD en torenhoge BPM geen bestaansrecht, terwijl we zitten te schreeuwen om betaalbare Daihatsu's.

Wie zit er te schreeuwen om betaalbare Daihatsu"s? Het merk is hier niet voor niets verdwenen. Er was totaal geen animo meer voor. Maar ja, er zijn ook nog mensen die beweren dat ze V&D zo missen :)..

MBdoubleyou zei:
GT 1973 zei:

Wie zit er te schreeuwen om betaalbare Daihatsu"s? Het merk is hier niet voor niets verdwenen. Er was totaal geen animo meer voor. Maar ja, er zijn ook nog mensen die beweren dat ze V&D zo missen :)..

Daihatsu was sterk in A-segmenters, en die markt is dood in Europa. In NL nog steeds populair door jullie ridicule taxatie-systeem, maar voor 1 markt kan een merk niet op een continent blijven bestaan ...

Ontopic:
Weer compleet achterhaald design. Bij subaru zijn ze in de MPV-jaren blijven hangen precies

Terug
Bovenaan