sub en versterker vraagje..

Guest
Goeie avond allemaal,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel watt deze subwoover en versterker hebben? (Zie foto's) ik heb deze set namelijk van een vriend gekregen. Hij vertelde dat deze set iets van 800 watt heeft. Alleen kan ik dit nergens op internet terug vinden.

Ik wil deze set graag aansluiten in mijn auto samen met een paar goede/mooie speakers, alleen welke dat worden weet ik nog niet aangezien er zoveel keus is. Als iemand een aanrader heeft hoor ik het graag:)    ( als radio heb ik de Kenwood KMM-264

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, groet Marco(y)

https://www.sonicelectronix.com/item_12250_JBL-GT5-A3001.html

Had je zelf ook best even op kunnen zoeken op google.

OW dat was snel. Bedankt. Ja ik kwam steeds uit op andere versterkers.
Of ik zocht gewoon niet goed genoeg dat kan ook:)

Als je speaker uit gaat kiezen zou ik eerst kijken hoe groot je ze wilt en/of wat er past in de originele openingen in deuren enz. De speakers hoeven niet groot te zijn omdat je al een subwoofer hebt die de lage tonen weergeeft. De speakers die je er bij zet moeten dus vooral goed zijn in de midden en hoge tonen. Deze hoeven ook niet apart versterkt te worden, de ingebouwde versterker in de autoradio is sterk genoeg. Ik zou gewoon naar een autospeciaalzaak gaan om zelf te luisteren wat je goed vind klinken en om te vergelijken.

Oké bedankt voor de tip,

En als ik dan bij accessoires kijk van deze versterker kom ik uit op kabelsets. Als ik die van 50dollar neem welk type zou ik dan moeten hebben. Die van 8AWG , 4AWG of 1/0AWG? of ligt dit eraan welke boxen je erin zet?

bedankt voor de hulp

Gewoon bij de bouwmarkt wat dik snoer van de rol trekken en mooie schoentjes erbij scoren.

V0RQ zei:
Gewoon bij de bouwmarkt wat dik snoer van de rol trekken en mooie schoentjes erbij scoren.

Voor een versterker plus? Dacht het ff niet hee! Daar is veel dikkere kabel voor nodig, anders worden de kabels warm, en dat is brandgevaarlijk.

Voedingskabels: Koop simpel een setje van de media markt:
https://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_CALIBER-CPK10D,10259,182679.html?langId=-11

Zit ook nog gelijk een RCA kabel bij.

Voor versterkers tot 500w is dit voldoende, en jou versterker zit daaronder (piekvermogen niet, maar als je daar tegenaan zit (komt normaal gezien niet voor), is het alleen de zekering op de kabel die het loodlje legt, niet je hele auto!)

Terug
Bovenaan