Labiche 6726054
Net ingestapt
Geachte Leden,
Allereerst ik ben echt een leed in auto's. techniek heb ik wel kennis van maar auto's niet.
Nu heb ik het volgende een auto lease. Deze wordt nagekeken.
Wanneer de monteur naar mijn toe komt en zegt: heb je wel eens vaker dat hij niet aanpakt?
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij niet start maar niks is minder waar, de auto start wel.
Maar niet door...
De beste man leest de auto uit. en komt ermee dat de sleutel niet meer gekoppeld is aan de auto.
Er zijn een aantal vragen waar ik mee zit. Kan dit door de lease maatschappij zijn gedaan?
Is dit een sabotage beveiliging? Is dit een truc of behoefte geweest van de auto monteur?
Hij staat goed te boek en had een goede indruk maar dat zegt soms niks....
Ik heb een foto van de uitlezing. verder heb ik helaas niet veel.
wel betreft het hier een Toyota Aygo uit 2018. 6000KM op de teller.
Iemand kennis die die kan delen?
[/img]
Allereerst ik ben echt een leed in auto's. techniek heb ik wel kennis van maar auto's niet.
Nu heb ik het volgende een auto lease. Deze wordt nagekeken.
Wanneer de monteur naar mijn toe komt en zegt: heb je wel eens vaker dat hij niet aanpakt?
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij niet start maar niks is minder waar, de auto start wel.
Maar niet door...
De beste man leest de auto uit. en komt ermee dat de sleutel niet meer gekoppeld is aan de auto.
Er zijn een aantal vragen waar ik mee zit. Kan dit door de lease maatschappij zijn gedaan?
Is dit een sabotage beveiliging? Is dit een truc of behoefte geweest van de auto monteur?
Hij staat goed te boek en had een goede indruk maar dat zegt soms niks....
Ik heb een foto van de uitlezing. verder heb ik helaas niet veel.
wel betreft het hier een Toyota Aygo uit 2018. 6000KM op de teller.
Iemand kennis die die kan delen?