Sinds 1,5 jaar in het bezit van een Nissan Note 1.4 uit 2010 benzine. Inmiddels 150.000 op de teller. Het is een fijne auto echter is er een terugkerend probleem namelijk defecte startmotor. Bij aanschaf kwam er een nieuwe in nadat er binnen een week een tikkend geluid ontstond. Na een jaar wederom, vooral na korte ritten en stops een nieuwe startmotor, na een maand weer dezelfde problemen, weer een nieuwe startmotor, ditmaal een originele Nissan startmotor, dat was het probleem aldus de Nissan dealer, nu een maand of vier later weer hetzelfde probleem, na korte ritten start hij niet. Na een half uur wachten start hij vaak weer spontaan, maar ja hij is onbetrouwbaar. Nu gaat hij weer naar de garage komende week maar op internet kan ik geen vergelijkbare problemen vinden. Ik begin te denken dat het niet aan de startmotor ligt maar dat dat slechts een symptoom is van iets onderliggends. Echter vertrouw ik op de kennis en kunde van de dealer garage. Ik hoop eigenlijk middels dit topic op herkenbaarheid bij Nissan rijders of andere merken. Tja en de twijfel ontstaat, moet hij weg of niet.