Guest
Ik heb een 1.6 Polo (1999) en heb nu al een paar maanden problemen bij het starten. Van het weekend heb ik voor de vierde (!) keer in twee maanden tijd mijn startmotor opgeblazen. Elke keer naar de garage voor een nieuwe, maar zij kunnen het probleem niet oplossen. Wat ze tot nu toe hebben gefixt: nieuw contact (contact bleef misschien hangen waardoor de startmotor bleef draaien), bedrading (veroorzaakte kortsluiting naar de startmotor), mechanisch contact (liep stroef en hierdoor bleef contact mss ook hangen). Maar nu is hij dus weer kapot!
Garage zegt nu dat het aan mijn eigen gebruik ligt, omdat ik verkeerd zou starten. Best bizar dat je dat durft te zeggen aan een klant... Dat wordt dus een nieuwe garage. Zelf denk ik dat het nog steeds aan kortsluiting ergens ligt. Je ruikt verbrand plastic mss zelfs verbrand koper als het gebeurt en alle lichten vallen uit.
Deze week naar een nieuwe garage, maar heeft iemand hier suggesties?
Garage zegt nu dat het aan mijn eigen gebruik ligt, omdat ik verkeerd zou starten. Best bizar dat je dat durft te zeggen aan een klant... Dat wordt dus een nieuwe garage. Zelf denk ik dat het nog steeds aan kortsluiting ergens ligt. Je ruikt verbrand plastic mss zelfs verbrand koper als het gebeurt en alle lichten vallen uit.
Deze week naar een nieuwe garage, maar heeft iemand hier suggesties?