Drp 64
Net ingestapt
Beste forumleden,
Ik ben op dit moment in het bezit van een bmw 318i e46 uit 2003 en omdat deze bijna tegen de 4 ton aan zit en hij niet echt betrouwbaar meer aanvoelt voor lange ritten ben ik op zoek naar wat anders.
Mijn budget is 6000 euro en het moet een beetje een sportieve auto zijn maar ruim genoeg om mee op vakantie te kunnen.
Eisen:
sportief
airco
cruise control
5 zitter
ruime auto (ben bijna 2 meter)
Moet er mee op vakantie kunnen zonder stress dus moet ook betrouwbaar zijn
stoelverwarming zou fijn zijn maar geen must
verbruik en onderhoudskosten maken me vrij weinig uit aangezien ik op dit moment maar max 15k rij per jaar. als het maar betaalbaar is.
Handgeschakeld
benzine of LPG
Waar ik zelf al naar gekeken heb:
bmw 120i
bmw 320/325i
volvo S60
vw golf 5 gti (niet echt een groot fan van de VAG)
mercedes C-klasse
wat zou jullie advies zijn? en als ik wat vergeten ben te vermelden laat het even weten!
Ik ben op dit moment in het bezit van een bmw 318i e46 uit 2003 en omdat deze bijna tegen de 4 ton aan zit en hij niet echt betrouwbaar meer aanvoelt voor lange ritten ben ik op zoek naar wat anders.
Mijn budget is 6000 euro en het moet een beetje een sportieve auto zijn maar ruim genoeg om mee op vakantie te kunnen.
Eisen:
sportief
airco
cruise control
5 zitter
ruime auto (ben bijna 2 meter)
Moet er mee op vakantie kunnen zonder stress dus moet ook betrouwbaar zijn
stoelverwarming zou fijn zijn maar geen must
verbruik en onderhoudskosten maken me vrij weinig uit aangezien ik op dit moment maar max 15k rij per jaar. als het maar betaalbaar is.
Handgeschakeld
benzine of LPG
Waar ik zelf al naar gekeken heb:
bmw 120i
bmw 320/325i
volvo S60
vw golf 5 gti (niet echt een groot fan van de VAG)
mercedes C-klasse
wat zou jullie advies zijn? en als ik wat vergeten ben te vermelden laat het even weten!