Sjaak 4434968
Net ingestapt
Beste Ford-organisatie en Beste Autoweek,
Ik heb de pech dat op 9 februari 2022 m'n slang sproeier kapot was en lekkagepomp werkend gemaakt was.
Kosten 52,29 (km stand 32.422 van Ford-Focus ZG-175-V )
Op 28 augustus 2023 bij de Ford-garage geweest (inmiddels per 1 september 2023 overgenomen door andere eigenaar)
Ruitensproeierslang wisser installatie voor weer kapot, Incident Ford garage vergeten slang te bestellen , bon lag op de verkeerde
stapel, weer besteld en op 2 oktober 2023 slang gemaakt. Kosten 119,43.
Verklaring: de nieuwe Ford-eigenaar heeft een hoger uurloon.
Hier kon ik het mee doen.
Hoe kan dit, ik moet voortaan dus diverse Ford-garages gaan bellen wat de kosten zijn van een slangetje vernieuwen.
Kunt U mij verklaren hoe dit kan of heeft U ook een klantensite zodat ik de Ford-klanten kan waarschuwen.
Hoe kan ik via Autoweek klanten waarschuwen , let op hoe hoog het uurloon is.
Met vriendelijk groet,
Sjaak Engberts.
Nieuwegein.
Ik heb de pech dat op 9 februari 2022 m'n slang sproeier kapot was en lekkagepomp werkend gemaakt was.
Kosten 52,29 (km stand 32.422 van Ford-Focus ZG-175-V )
Op 28 augustus 2023 bij de Ford-garage geweest (inmiddels per 1 september 2023 overgenomen door andere eigenaar)
Ruitensproeierslang wisser installatie voor weer kapot, Incident Ford garage vergeten slang te bestellen , bon lag op de verkeerde
stapel, weer besteld en op 2 oktober 2023 slang gemaakt. Kosten 119,43.
Verklaring: de nieuwe Ford-eigenaar heeft een hoger uurloon.
Hier kon ik het mee doen.
Hoe kan dit, ik moet voortaan dus diverse Ford-garages gaan bellen wat de kosten zijn van een slangetje vernieuwen.
Kunt U mij verklaren hoe dit kan of heeft U ook een klantensite zodat ik de Ford-klanten kan waarschuwen.
Hoe kan ik via Autoweek klanten waarschuwen , let op hoe hoog het uurloon is.
Met vriendelijk groet,
Sjaak Engberts.
Nieuwegein.