Slangetje ruitensproeier voor Ford Focus ZG-175-V

Sjaak 4434968

Net ingestapt
Beste Ford-organisatie en Beste Autoweek,

Ik heb de pech dat op 9 februari 2022 m'n slang sproeier kapot was en lekkagepomp werkend gemaakt was.
Kosten 52,29 (km stand 32.422 van Ford-Focus ZG-175-V )

Op 28 augustus 2023 bij de Ford-garage geweest (inmiddels per 1 september 2023 overgenomen door andere eigenaar)
Ruitensproeierslang wisser installatie voor weer kapot, Incident Ford garage vergeten slang te bestellen , bon lag op de verkeerde
stapel, weer besteld en op 2 oktober 2023 slang gemaakt. Kosten 119,43.
Verklaring: de nieuwe Ford-eigenaar heeft een hoger uurloon.

Hier kon ik het mee doen.
Hoe kan dit, ik moet voortaan dus diverse Ford-garages gaan bellen wat de kosten zijn van een slangetje vernieuwen.

Kunt U mij verklaren hoe dit kan of heeft U ook een klantensite zodat ik de Ford-klanten kan waarschuwen.
Hoe kan ik via Autoweek klanten waarschuwen , let op hoe hoog het uurloon is.

Met vriendelijk groet,

Sjaak Engberts.
Nieuwegein.

Sjaak, wat hebben ze de eerste keer gedaan? Zijn er de eerste keer wel delen vervangen? Uit het bedrag van € 52,- blijkt niet veel. Wat kostte het slangetje? Zat er ruitensproeiervulling bij? En de tweede keer? Dat het uurloon gestegen is lijkt mij wel logisch; de CAO lonen stegen afgelopen jaar fors....

Je kunt je energie beter anders gebruiken nl, uitzoeken waarom je met zo een lage kilometerstand al twee de ruitensproeier slang kapot hebt.
Deze gaan normaal gesproken een autoleven lang mee.
Ruitensproeierpompje kan kapot gaan, vaak door bevriezing.
Voor dit soort zaken blijf je beter weg bij de dealer, een plaatselijke vakgarage kan je heel goed helpen, voor (veel) minder kosten.

Ik zou bij Ford Nederland te rade gaan.

De rest lijkt me onnodig. Iedereen weet wel dat de dealer meer rekent dan de universeel.

Terug
Bovenaan