Schrapend geluid Nissan QQ

Guest
Ik ben er vandaag achter gekomen dat als ik naar links stuur met mijn auto (Nissan QQ 2007 diesel ) ik een soort schurend geluid hoor. Hij staat op standaard velgen, niet verlaagd (dus niet een aanlopend wiel ofzo). Het klinkt hetzelfde als het geluid wat je hoort als je een tijdje hebt stilgestaan en je remt met verroestte remschijven. Maar dan dus alleen als je naar links stuurt. Het geluid komt van rechtsvoor

serkan_durna_@hotmail.com zei:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat als ik naar links stuur met mijn auto (Nissan QQ 2007 diesel ) ik een soort schurend geluid hoor. Hij staat op standaard velgen, niet verlaagd (dus niet een aanlopend wiel ofzo). Het klinkt hetzelfde als het geluid wat je hoort als je een tijdje hebt stilgestaan en je remt met verroestte remschijven. Maar dan dus alleen als je naar links stuurt. Het geluid komt van rechtsvoor

Wat is daar zo leuk aan?

[size=x-small]Denk je door het verwijderen van de myweblog sectie af te zijn van dit soort rommel weten ze toch de weg te vinden naar de bloggershoek.[/size]

Nu je (TS) toch op het forum beland bent, er is ook een afdeling Techniek met een onderdeel Techniek/Onderhoud, daar kan je jeproblemen met de schrapende QQ kwijt, hier mag je terug komen wanneer je een boeiende blog hebt geschreven.

Tot ziens.

Gewoon Dirk zei:
[size=x-small]Denk je door het verwijderen van de myweblog sectie af te zijn van dit soort rommel weten ze toch de weg te vinden naar de bloggershoek.[/size]

Nu je (TS) toch op het forum beland bent, er is ook een afdeling Techniek met een onderdeel Techniek/Onderhoud, daar kan je jouw problemen met de schrapende QQ kwijt, hier mag je terug komen wanneer je een boeiende blog hebt geschreven.

Tot ziens.

Het voordeel is wel, dat bij de bloggershoek ik handelend kan optreden en het topic kan verplaatsen naar Techniek/Onderhoud. En dat heb ik inmiddels gedaan.

Ivanov
AutoWeek Moderator

Terug
Bovenaan