Duncan 6630701
Net ingestapt
Zijn er hier mensen met (bijvoorbeeld) een Paardentruck (Renault Master) van rond 2020 die een semi-automaat (schakelrobot) hebben? Wij hebben na 25000 kilometer al dat hij ging schokken bij het wegrijden en soms ook bij bochten moeilijk schakelde. De Renault garage heeft hem zes maanden lang steeds opnieuw "ingeleerd", en nu is hij helemaal kapot en moet hij vervangen / gerepareerd worden. Een zeer dure reparatie na zo'n korte gebruiksperiode (mei 2022 tweedehands gekocht met ongeveer 8500km op de teller, ten tijde van de constatering dat hij ging schokken (oktober 2023), stond er zo'n 25000 kilometer op de teller.
Ik zoek naar mensen met deze ervaring, want ik ben van mening dat dit een ondeugdelijk gebeuren is, daar ik mag verwachten dat een schakelrobot langer meegaat dan drie jaar en 10 maanden of 25000 kilometer.
Ik hoor graag!
Ik zoek naar mensen met deze ervaring, want ik ben van mening dat dit een ondeugdelijk gebeuren is, daar ik mag verwachten dat een schakelrobot langer meegaat dan drie jaar en 10 maanden of 25000 kilometer.
Ik hoor graag!