Hallo allemaal,
Na een paar uur op dit forum gelezen te hebben en veel te hebben geleerd, toch maar besloten mijn eigen specifieke vraag te stellen.
Ik ben op zoek naar een ruime station wagon. Voorheen Toyota Avensis gehad (diesel, erg ruim) en Peugeot 206 SW. Qua inhoud/grootte zoek ik meer richting de avensis. Clio Estate valt daardoor bijvoorbeeld af
Ik rij 15.000 km per jaar en wil uiteraard zo lang mogelijk met de auto vooruit kunnen. Mijn gevoel zegt om daardoor een auto te willen met minder dan 125.000 op de teller. Ik ben lang. Benzine.
Ondertussen de revu laten passeren, op volgorde van meest interessant:
- Toyota Avensis en Verso (lijken buiten mijn budget te vallen of veel km's)
- Skoda Octavia (mooie ruime auto, maar oudere modellen zijn minder betrouwbaar?
- Mazda 6, bijvoorbeeld maar 2009 is voor mijn gevoel dan weer best oud
- Hyundai i30, Seat Ibiza --> te klein denk ik
.- Dacia (valt echt af, omdat ik te veel kilometers moet maken/comfort)
Ik ben benieuwd of jullie
- nog andere modellen aanraden op basis van mijn wensen en
- wat jullie van bovenstaand lijstje vinden en
- of er bij bovenstaande modellen veelvoorkomende problemen zijn waar ik op moet letten.
Alvast bedankt voor jullie informatie, ik waardeer het heel erg!
Na een paar uur op dit forum gelezen te hebben en veel te hebben geleerd, toch maar besloten mijn eigen specifieke vraag te stellen.
Ik ben op zoek naar een ruime station wagon. Voorheen Toyota Avensis gehad (diesel, erg ruim) en Peugeot 206 SW. Qua inhoud/grootte zoek ik meer richting de avensis. Clio Estate valt daardoor bijvoorbeeld af
Ik rij 15.000 km per jaar en wil uiteraard zo lang mogelijk met de auto vooruit kunnen. Mijn gevoel zegt om daardoor een auto te willen met minder dan 125.000 op de teller. Ik ben lang. Benzine.
Ondertussen de revu laten passeren, op volgorde van meest interessant:
- Toyota Avensis en Verso (lijken buiten mijn budget te vallen of veel km's)
- Skoda Octavia (mooie ruime auto, maar oudere modellen zijn minder betrouwbaar?
- Mazda 6, bijvoorbeeld maar 2009 is voor mijn gevoel dan weer best oud
- Hyundai i30, Seat Ibiza --> te klein denk ik
.- Dacia (valt echt af, omdat ik te veel kilometers moet maken/comfort)
Ik ben benieuwd of jullie
- nog andere modellen aanraden op basis van mijn wensen en
- wat jullie van bovenstaand lijstje vinden en
- of er bij bovenstaande modellen veelvoorkomende problemen zijn waar ik op moet letten.
Alvast bedankt voor jullie informatie, ik waardeer het heel erg!