A
Anoniem
Guest
Hoi,
Helaas is mijn mooie en betrouwbare DS3 VTI (120pk) afgelopen weekend overleden, door een slecht functionerende hittesensor. Deze is te laat afgegaan waardoor ik waarschijnlijk een aantal minuten ben doorgereden op een oververhitte motor... Eindresultaat; total loss
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe auto, maar heb ik natuurlijk een aantal eisen:
-De auto mag wat ruimer zijn dan de DS3, gekeken naar mijn hobby is een ruime(re) kofferbak gewenst
-Bij voorkeur een turbo
-KM stand van max 130.000 bouwjaar van na 2010
- Automaat of handgeschakeld, geen voorkeur
-Kwa maandelijkse kosten mag die duurder zijn dan de DS3, maar overdrijven is een vak
-Sportief, maar zakelijke uitstraling
-voorkeur voor sedan/hatch
-Goed multimedia geluid
Een aantal auto's voor jullie ter inspiratie:
Citroën DS5 THP (slechte motor, dus valt af, maar voldoet verder overal aan)
Audi a4 TFSI ( hetzelfde als de DS5)
Volkswagen Passat
Volvo V40 / C30 (beide geen turbo geloof ik)
Opel Astra GTC/OPM(?)
Hebben jullie nog tips en/of auto's die wellicht in dit beeld passen dan hoor ik het heel graag.
Helaas is mijn mooie en betrouwbare DS3 VTI (120pk) afgelopen weekend overleden, door een slecht functionerende hittesensor. Deze is te laat afgegaan waardoor ik waarschijnlijk een aantal minuten ben doorgereden op een oververhitte motor... Eindresultaat; total loss
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe auto, maar heb ik natuurlijk een aantal eisen:
-De auto mag wat ruimer zijn dan de DS3, gekeken naar mijn hobby is een ruime(re) kofferbak gewenst
-Bij voorkeur een turbo
-KM stand van max 130.000 bouwjaar van na 2010
- Automaat of handgeschakeld, geen voorkeur
-Kwa maandelijkse kosten mag die duurder zijn dan de DS3, maar overdrijven is een vak
-Sportief, maar zakelijke uitstraling
-voorkeur voor sedan/hatch
-Goed multimedia geluid
Een aantal auto's voor jullie ter inspiratie:
Citroën DS5 THP (slechte motor, dus valt af, maar voldoet verder overal aan)
Audi a4 TFSI ( hetzelfde als de DS5)
Volkswagen Passat
Volvo V40 / C30 (beide geen turbo geloof ik)
Opel Astra GTC/OPM(?)
Hebben jullie nog tips en/of auto's die wellicht in dit beeld passen dan hoor ik het heel graag.