Rommelend geluid bij sturen naar rechts

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Als ik mijn auto naar rechts stuur en tegelijkertijd gas geeft al stuur ik maar een beetje dan hoor ik een rommelend? geluid vanuit de achterkant van de auto komen. Het is letterlijk alleen als ik naar rechts stuur en gas geef, als ik naar links stuur en gas geef of naar rechts zonder gas heb ik hier geen last van.
Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?

Carkiller zei:
Zit er een aandrijfas aan de achterkant?

Is het een BMW of zo?

Oh ik had er even bij moeten vermelden dat om een peugeot 206 uit 1999 gaat dus ik weet niet of de aandrijfas aan de achterkant zit, maar het geluid komt wel zeker vanuit de achterkant van de auto.

Check even de uitlaatsteunen, of je uitlaat bij het nemen van een bocht onder tegen het chassis komt

Kompart zei:
Carkiller zei:

Is het een BMW of zo?

Oh ik had er even bij moeten vermelden dat om een peugeot 206 uit 1999 gaat dus ik weet niet of de aandrijfas aan de achterkant zit, maar het geluid komt wel zeker vanuit de achterkant van de auto.

Dan heeft het dus helemaal niets met een aandrijfas te maken, die zitten aan de voorkant.
Ik gok ook op iets met de uitlaat of een versleten motorsteun.

Carkiller zei:
Kompart zei:
Carkiller zei:

Is het een BMW of zo?

Dan heeft het dus helemaal niets met een aandrijfas te maken, die zitten aan de voorkant.
Ik gok ook op iets met de uitlaat of een versleten motorsteun.

Nog even een update. De uitlaat was niet goed teruggeplaatst nadat het middenstuk daarvan was vervangen, hij klapperde daardoor tegen de bumper in de bochten. De garage heeft hem weer rechtgezet en heb nu nergens meer last van :)

Terug
Bovenaan