Roest wielkast APK?

Kevin9512

Startmotor
Ik heb mn oog laten vallen op een Clio 1.2 van 1998 bij ons op het werk (Renault dealer) de auto is 18 jaar bij de vorige eigenaar geweest en altijd goed onderhouden. Maar hij heeft aan 1 wielkast roest. Is dit genoeg roest zodat hij wordt afgekeurd?

ppYbHUS.jpg

Geen idee of dit aan de andere kant ook zo is, lijkt op schade. Is deze schade ook bij jullie gerepareerd?

als de roest niet naar de dorpel is getrokken, dan mag dit. Geen dragend deel, maar dat ligt hoeveel er onder de wagen verroest is.

Ik zou er niet meer dan de sloopprijs voor betalen, dan loop je ook weinig risico.
Er zijn zat betere auto's te koop.

MX6 zei:
Ik zou er niet meer dan de sloopprijs voor betalen, dan loop je ook weinig risico.

Buiten de roest om een nette auto gelukkig. Ik zal eens overleggen op het werk. Wat ie moet opbrengen

Pietzoveel zei:
Geen idee of dit aan de andere kant ook zo is, lijkt op schade. Is deze schade ook bij jullie gerepareerd?

Andere wielkast is gaaf. Is alleen deze kant. Dorpels waren zover ik voelde ook hard. Als dit schade is geweest wat ik niet weet, zal dit waarschijnlijk via ons gerepareerd zijn!

Amerika1995 zei:
MX6 zei:

Buiten de roest om een nette auto gelukkig. Ik zal eens overleggen op het werk. Wat ie moet opbrengen

Heb je de auto al van onderen bekeken terwijl hij bij jullie op een brug staat?

Terug
Bovenaan