Review bijwerken

A

Anoniem

Guest
Ik heb geen idee hoe ik een eerder geplaatste review kan bijwerken.
Ondanks het feit dat ik ingelogged ben, zie ik geen mogelijkheid om mijn eigen tekst te bewerken of aan te vullen.
Wie weet meer?

Ik kreeg dat met geen mogelijkheid voor elkaar.
Zal het een dezer dagen nog eens proberen, want ook vandaag geen succes....

Ook nu weer geprobeerd. Ondanks goed ingelogged. Ik heb ook een keertje het verhaal aangevuld, maar nu lukt het me niet.
Blijkbaar kan dit slechts eenmalig....(?)

Als je bij account kijk, en dan bij mijn auto's, dan zou je via dat menu bij de review uit moeten komen. Dat werkt dus totaal niet goed. Ook zie ik geen enekele reactie. Vroeger kon je vanuit mijn auto's makkelijk naar het bewerken toe. Tot voor kot eigenlijk, als in een paar maanden terug.
Nu zijn enkel een paar review secties zichtbaar.

Je moet in de reviews gaan zoeken naar je eigen review, en dan kun wat toevoegen of veranderen. Ook kun je dan de reacties allemaal inzien. Het is er niet gebruiksvriendelijker op geworden, dat staat vast. Soms geld dan ook " if it aint broke, dont try to fix it"

Het is me gelukt om 'm bij te werken. Hoera!
Maar ik loop tegen een ander probleem aan. Vanwege "inruil" voor een nieuwe CX-5 is het niet meer mijn "huidige" auto. Dat is nu een andere.
Het vreemde is dat er nu dus onterecht twee "huidige" auto's staan. De enige optie is om er de ingeruilde CX-5 te verwijderen, maar dan verdwijnt ook de review hiervan.
Zonde toch?
Maar hoe verwijder ik een "huidige" auto dan???? Dit moet toch kunnen!!

Ik ben er net achter dat als je een keer je wachtwoord bent vergeten en dus een nieuwe aanvraagt, je account de autoreview niet meer herkent. Ik heb nu kunnen inloggen met mijn oude wachtwoord en e-mail en nu stond ook de wijzigingsknop er weer bij.

Terug
Bovenaan