Vorig jaar juni heb ik een Renault Twingo bj 2011, benzine en 123.000 km gekocht. In augustus is de distributieriem en multiriem bij de Renault dealer vervangen. Op 22 februari is de radiateur incl airco vervangen, omdat de radiateur koelvloeistof lekte. Hierbij is de airco dus ook leeggehaald. Op 4 maart is de airco bijgevuld. Kort daarna is de auto een soort stofzuigergeluid
gaan maken. Dit is zodra de auto warm is en stationair loopt, maar dus nooit als ik de auto net start. Het geluid gaat af en toe over in een ratelend geluid ratelend geluid Een bekende heeft vervolgens gekeken, maar kon niets vinden.
Vandaag zette ik de airco aan en kwamen er nog meer rare geluiden. Kan dit al die tijd de airco al zijn? Ik las ook iets over een carterventilatie.
Er staat een afspraak bij de Renault dealer, maar dit kon pas op 13 mei en ben inmiddels wel benieuwd wat het kan zijn.
Mvg,
TJ
Vandaag zette ik de airco aan en kwamen er nog meer rare geluiden. Kan dit al die tijd de airco al zijn? Ik las ook iets over een carterventilatie.
Er staat een afspraak bij de Renault dealer, maar dit kon pas op 13 mei en ben inmiddels wel benieuwd wat het kan zijn.
Mvg,
TJ