A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carfanatic zei:Fraai
Zouden ze voor het instrumentarium dezelfde leverancier hebben als VW? de navi als achtergrond en dan 2 blokken er in voor oa de snelheid doen wel erg denken aan de Golf VIII.
J01P zei:Carfanatic zei:Fraai
Zouden ze voor het instrumentarium dezelfde leverancier hebben als VW? de navi als achtergrond en dan 2 blokken er in voor oa de snelheid doen wel erg denken aan de Golf VIII.
Wat denk je zelf, dat verschillende automerken dezelfde designers in dienst hebben?
Is gewoon iets wat Renault al jaren heeft en al in talrijke modellen zit. Misschien eens verder kijken dan alleen naar een VW?
J01P zei:Carfanatic zei:(..)
Zouden ze voor het instrumentarium dezelfde leverancier hebben als VW? de navi als achtergrond en dan 2 blokken er in voor oa de snelheid doen wel erg denken aan de Golf VIII.
Wat denk je zelf, dat verschillende automerken dezelfde designers in dienst hebben?
(..)
Durashift zei:^^^ Tuurlijk J01P.. jij hebt gelijk.![]()
L Breevoort zei:De graphic user interface wordt vaak ook gewoon ingekocht. Al laat iedere fabrikant natuurlijk z'n eigen skin ontwerpen. Een grote speler op dit gebied is Altia:
https://www.altia.com/automotive/
Scroll naar halverwege de pagina en zie de klantenlijst.
J01P zei:Precies, wordt nooit 1 op 1 overgenomen, en denken dat een toeleverancier het zomaar ‘aanlevert’ getuigt niet van veel kennis.
FrankLR zei:Deze auto lijkt wel speciaal voor autojournalisten gemaakt aan het aantal knopjes en hendels te zien. Lekker alles zelf bedienen wat je ook op 'auto' kan zetten.
FrankLR zei:Deze auto lijkt wel speciaal voor autojournalisten gemaakt aan het aantal knopjes en hendels te zien. Lekker alles zelf bedienen wat je ook op 'auto' kan zetten.
Dat is geen 'pianolak', dat zijn gewoon de randen van het scherm. Ik zie op deze foto's geen pianolak afwerking.Skeep zei:WOW, die rode is wel heel erg fraaiHelaas kan het interieur (met name stuurwiel en pianolak 'L'-vormig display) mij minder bekoren. Ik snap niet dat fabrikanten dat pianolak zo omarmen. Ik heb het in mijn BMW ook maar je ziet er alles op.... :-(
Wheel Critic zei:Elke auto een doorlopende achterlicht unit. Lekker na-aperij allemaal.
Achterportier zonder greep op de deur is dat onderhand niet passé?
MCW12 zei:Erg hoge tildrempen, geen frunk (laadkabels onder de vloer waar je bv ook koffers in kunt doen is gewoon niet handig), geen vlakke laadvloer met achterbank plat en matige hoofdruimte achterin is wel jammer. Niet zo doordacht. ]
J01P zei:MCW12 zei:Erg hoge tildrempen, geen frunk (laadkabels onder de vloer waar je bv ook koffers in kunt doen is gewoon niet handig), geen vlakke laadvloer met achterbank plat en matige hoofdruimte achterin is wel jammer. Niet zo doordacht. ]
Ontzettend ondoordacht inderdaad. Fijn dat zelfs jij het vanachter je toetsenbord beter kan
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/renault-megane-e-tech-electric-de-voordelen-van-voorwielaandrijving/
CD9LOP zei:Opvallend, of eigenlijk niet, dat fabrikanten in 1,5 a 2 jaar EV's weten te ontwikkelen. De zeer eenvoudige techniek is daar debet aan, elektromotor stelt niets voor en stel accu's ook niet, waarom dan niet wat meer tijd spenderen aan de vormgeving, helaas. Prijzen veel en veel te hoog mede als gevolg van onzinnige aankoopsubsidies, verdwijnen rechtstreeks in zakken fabrikanten. Wel opvallend dat Renault deze ID4 concurrent veel beter uitwerkt, goed gekeken naar de fouten van Vag. Deze Renault lijkt veel beter afgewerkt en materiaalgebruik op foto's dik voor elkaar.
J01P zei:MCW12 zei:Erg hoge tildrempen, geen frunk (laadkabels onder de vloer waar je bv ook koffers in kunt doen is gewoon niet handig), geen vlakke laadvloer met achterbank plat en matige hoofdruimte achterin is wel jammer. Niet zo doordacht. ]
Ontzettend ondoordacht inderdaad. Fijn dat zelfs jij het vanachter je toetsenbord beter kan
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/renault-megane-e-tech-electric-de-voordelen-van-voorwielaandrijving/