Renault Espace facelift (2019)

Wouter82

Moderator

5y8yeq2bnayq.jpg

22aymvzb05j0.jpg

tl2yw00bh2q7.jpg

iibyhg2bajbm.jpg

8izy3ytbip5n.jpg

[size=x-large]Facelift op komst voor Renault Espace[/size]

Vernieuwing op detailniveau. Je zou het wellicht niet zeggen, maar de Renault Espace is al sinds 2013 op de Nederlandse prijslijsten te vinden. Renault heeft een facelift in het vat zitten die de Espace ook voor de komende jaren fris moet houden.

Renault is in het noorden van Zweden aan het testen geslagen met een Espace waarvan zowel de voor- als achterzijde volgehangen zijn met de bekende psychedelische camouflageplakkers. Erg heftig lijken de aanpassingen echter niet te worden. We zetten in op subtiel gewijzigde bumpers en verlichting waarvan de indeling op zeer subtiele wijze is herzien.

Verwacht ook geen ingrijpende technische noviteiten. Het motorengamma is in de loop der jaren al uitgebreid met onder andere een TCe 225 2.0 benzinemotor én onlangs met nieuwe dieselmotoren die AdBlue lusten. Verwacht de op detailniveau vernieuwde Espace volgend jaar in de Nederlandse showrooms.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/facelift-op-komst-voor-renault-espace/

Ik weet niet of de Espace ook zo'n 'last' heeft van de slecht passende plaatdelen als bijvoorbeeld de Megane en de Talisman. Dat verdient wel een aanpassing. Zelf rijd ik in een Talisman en daar is eigenlijk niks mis mee. Fijne auto en de electronica is feilloos. Alleen zit er ergens een resonantie die toerental afhankelijk is. Ik ben tot nu toe heel positief over de kwaliteitsbeleving van Renault.

Wouter82 zei:
Nu ja verschijning, ik zie ze bepaald niet vaak rijden...

De enige die ik ooit heb gezien, stond in brand...

https://112nijmegennieuws.nl/2017/06/02/auto-brand-volledig-uit-op-de-energieweg/

M'n collega heeft zijn oude Espace erop in willen ruilen. Na drie Espaces viel deze hem vooral erg tegen qua ruimte. Uiteindelijk dus maar een R gekocht, als het dan toch geen MPV meer kon worden.

Terug
Bovenaan